Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Intre bataia vantului si rodul pamantului. Povestile unui agronom
  2. TRIUMFUL OMULUI DE JOS. Romania lui Zaharia Stancu (1902-1974)
  3. In tacerea noptii
  4. Intre vulturi si oameni
  5. Economie si cultura. Studii interdisciplinare
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Comunicare media
Thriller & Mystery
Smart Books
Casmir
Cortina
TriVers
Sociologie
SFFH
Asistenta sociala
Istorie
Lit
Studii feministe
Studii de securitate
Uniunea europeana
Tritonic Junior
Sens
Medicina
Antropologie
Diverse
Economica
Calatorii
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Resurse umane
Psihologie
Administratie publica
Crime scene
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Gastronomie
Stiinte politice
Vanity Books
Studii teologice
Filosofie
ADVU
Etichete
economia intelesul tuturor essays taxation and international relations editor unul singur management industria cartii liderii buni pun intrebari mai bune scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice editia 2021 marketing muzeal non marketeri pegasul capatul lumii românia în tranzitie povestita andrei botescu alexandru manda managementul inovatiei organizationale drumul spre excelenta teorie diagnoza organizationala repere eficient solutii consolidare brandului corporativ prin riscurilor globalizarea afacerilor liderul transformational carismatic competente emotionale valori ghid esential promovare nativi digitali pregatiti startup est economie cultura studii interdisciplinare universitatea antreprenoriala felicitari fost promovat manager bancassurance the internal pratice bilingva engleza romana riscul și brandurile corporative sinteze caz studenți personalului practic cunostintelor proiectelor impact social media tourism crossgenerational analysis romanian tourists analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane finantele companiilor piata notiuni teoretice motivarii capitalului uman companiile multinationale din romania ruperea rusia revolutia energetica europeana finanțele în piață analize și soluții practice strategii manageriale activitatea bancara imm national practici bancare mitigation risk exposures through insurance atenuarea expunerilor risc asigurare english bilingual edition eficienta manageriala comunicarea criza secretele intelectual cum faci afacerea agila performanta leadership interconnected world dupa covid provocari intre digitalizare sustenabilitate rezilienta despre antiplagiat studenti valorificarea inovare organizatiile intensiv cognitive membrilor echipelor telecom cercetare arta stiinta leadershipului theoretic inceput drum carte timpul pandemia tendinte ingrijorari noi modele afaceri think twice hidden side translation second sunt dinamita
ghid
autori
cum
vinzi mult remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa internationalizarea business storytelling branduri povesti alexandra zbuchea florina pinzaru cristina galalae andreea mitan adina crisan revol octavian mihai perpelea carmen novac elena madalina vatamanescu andreia andrei laurentiu treapat corina draganescu sergiu stan cornelia maxim autor laurence bryan traducere billig lucian anghel costin damasaru bogdan hrib maria irina ramona leon dinu panzaru vitelar victor ciuciuc ardelean ioana petrescu editor stratone anca rebeca cojocaru eugen istodor delia dumitrescu mircea luncan kaloian kirilov catalina rosca georgiana cristea mariana nicolae lindsay tighe marian serbu stefan stanciu mihaela pompiliu alexandru silviu miloiu constanta matusescu steluta ionescu marius mihalachioiu emilian bulea

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 33 26 LEI
Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
Colectia: Smart Books
Categoria: Media

Continutul cartii aduce in fata cititorului o serie de avantaje care nu pot trece neobservate. Un echilibru perfect al resurselor informationale, determinat de tratarea pe parcursul a 6 capitole a relatiei pozitive dintre gestiunea corecta a riscurilor in corporatii si calitatea brandului. Concluzia este mai mult decat clara. Un management abil al riscurilor intr-o companie induce un efect de antrenare pozitiv asupra brandului acesteia.
Solutii clasice din managementul riscurilor convietuiesc cu tendinte de ultima ora ale domeniului, fiindca sunt bine cunoscute din experienta relevanta, de practician si totodata de cercetator a autorului. Relevanta aplicativa a cartii este incontestabila atat pentru tinerii care studiaza, aflandu-se inca in universitati, dar si pentru profesionistii la inceput de cariera, masteranzi, doctoranzi, fie ca este vorba de o cariera in vanzari, in zona financiara, fie de orice alt gen de companie, care intr-un fel sau altul sunt interesati de relatia dintre risc si brandul corporativ.
Prof. univ. dr. Anca Gabriela ILIE, ASE Bucuresti


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Managementul capitalului intelectual. Valorificarea cunostintelor pentru inovare in organizatiile intensiv-cognitive
Elena Dinu
ISBN: 978-606-749-768-7
PRET: 39  31 LEI
 buc.

STARTUP in EST
Mircea Luncan,Kaloian Kirilov
ISBN: 978-606-749-540-9

PRET: 55  44 LEI
 buc.

Management and Leadership in an Interconnected World
Florina Panzaru, Alexandra Zbuchea, Alexandra Vitelar, Victor Ciuciuc
ISBN: 978-606-749-526-3
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
Indisponibil momentan 

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Finanțele companiilor în economia de piață Analize și soluții practice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-525-6
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor EDITIA 2021
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-749-563-8
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Despre antiplagiat. Scurt manual pentru studenti
Pompiliu Alexandru, Silviu Miloiu, Constanta Matusescu, Steluta Ionescu, Marius Mihalachioiu, Emilian Bulea
ISBN: 978-606-749-802-8
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

THINK TWICE! RISK MANAGEMENT - THE HIDDEN SIDE OF TRANSLATION (Second Edition)
Carmen Ardelean
ISBN: 978-606-749-683-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

The impact of social media on international tourism: a crossgenerational analysis of Romanian tourists
Maria-Irina Ana
ISBN: 978-606-749-729-8
PRET: 57  46 LEI
 buc.

Pegasul de la capatul lumii: România în tranzitie povestita de Andrei Botescu si Alexandru Manda
Eugen Istodor
ISBN: 978-606-749-811-0
PRET: 53  42 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Finantele companiilor in economia de piata. Notiuni teoretice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-505-8
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice
Anca Mihai, Rebeca Cojocaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-517-1
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Eficienta manageriala in comunicarea de criza
Georgiana Cristea
ISBN: 978-606-749-654-3
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Economie si cultura. Studii interdisciplinare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-604-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Strategii manageriale in activitatea bancara
Octavian Mihai Perpelea
ISBN: 978-606-749-599-7
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19. Provocari, tendinte, ingrijorari, noi modele de afaceri
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-803-5
PRET: 57  46 LEI
 buc.

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

The Mitigation of the Risk Exposures Through Insurance. Atenuarea expunerilor la risc prin asigurare - English-Romanian Bilingual Edition -
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu
ISBN: 978-606-749-610-9
PRET: 43  34 LEI
 buc.

Manager de IMM, de la national la international
Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-761-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Ghid pentru liderii la inceput de drum
Marian Serbu
ISBN: 978-606-749-611-6
PRET: 49  39 LEI
 buc.

BANCASSURANCE. The Internal and International Pratice. Editia bilingva - engleza si romana
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu,Sergiu-Octavian Stan
ISBN: 978-606-749-476-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Secretele capitalului intelectual: cum sa-ti faci afacerea agila si performanta
Madalina-Elena Stratone
ISBN: 978-606-749-804-2
PRET: 41  33 LEI
 buc.

RUPEREA DE RUSIA. Revolutia energetica europeana
Adina Crisan-Revol
ISBN: 978-606-749-801-1
PRET: 55  44 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Dupa COVID-19: provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta
Florina Pinzaru, Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-749-576-8
PRET: 45  36 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup