COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 55 44 LEI |
STARTUP in EST |
Mircea Luncan Kaloian Kirilov
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Management, Marketing |
ISBN: 978-606-749-540-9, Format: 13 x 20 cm, pag. 376, Aparitie: 2021, Iunie |
Volumul va fi disponibil pentru precomenzi din 26 mai 2021 și se va livra din 7 iunie.
Majoritatea lumii te va întreba (pe bună dreptate): de își doresc oamenii atât de mult propriul proiect de afaceri? Nu văd statisticile? Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startup urile eșuează în primii 5 ani.
Rata eșecului este atât de mare încât ai mai multe șanse de a câștiga într un cazinou.
În ciuda acestor statistici, majoritatea fondatorilor nu sunt îngrijorați de șansele lor de a reuși. Din ce în ce mai mulți oameni sunt pregătiți și încearcă să și lanseze propriile lor startup uri.
Evident, toată lumea crede că va fi printre cei 10% care vor reuși. (…)
|
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
|
|
|
|
|