COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 39 31 LEI |
Managementul capitalului intelectual. Valorificarea cunostintelor pentru inovare in organizatiile intensiv-cognitive |
Elena Dinu
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-768-7, Format: 13 x 20 cm, 142 pagini, Aparitie: 2024, August |
Această lucrare se adresează în primul rând cercetătorilor, cadrelor didactice, doctoranzilor și studenților de la specializările socio-economice, management, marketing, dar și practicienilor din domeniul administrării afacerilor ori managementului organizațional în general. Abordând o temă actuală dar încă insuficient aprofundată în literatura română, cât și străină, volumul de față realizează o analiză sistematică a literaturii teoretice și empirice cu privire la managementul capitalului de cunoștințe acumulate în bunuri incorporale, și a conexiunii indisolubile a acestuia cu managementul tehnologiei și inovării. Deși prezenta lucrare investighează aceste interrelaționări preponderent în serviciile intensiv-cognitive de tip tehnic și profesional, identificarea, exploatarea cu perspicacitate și reînnoirea resurselor de capital intelectual aduc beneficii pentru performanța și dezvoltarea oricărei organizații, astfel cum este dovedit și de cercetarea empirică. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
|
|
|
|
|