COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 29 23 LEI |
Social Media sunt dinamita! GHID PRACTIC pentru autori Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa! |
Autor Laurence O Bryan traducere A.G. Billig
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Management, Marketing, Media |
ISBN: 978-606-749-074-9, Format: 13x20 cm, 116 pag, Aparitie: 2015, Noiembrie |
Sunt si profesor de digital marketing, creator de cursuri. Un optimist, increzator in puterea tehnologiei. M-a ajutat sa creez o viata buna pentru mine si familia mea asa cum a ajutat milioane de alti oameni de pretutindeni, timp de mai bine de 25 de ani, sa treaca cu bine prin trei recesiuni si o depresiune economica. Nu cred ca se va opri acum. Social media au puterea unui explozibil precum sunt dinamita! Daca va simtiti blocati in vreun fel, folositi tehnicile si uneltele prezentate in aceasta carte pentru a avansa. M-am avantat in social media fara sa le cunosc secretele. Fiecare dintre capitolele acestei carti a fost o revelatie. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
|
|
|
|
|