Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Intre bataia vantului si rodul pamantului. Povestile unui agronom
  2. TRIUMFUL OMULUI DE JOS. Romania lui Zaharia Stancu (1902-1974)
  3. In tacerea noptii
  4. Intre vulturi si oameni
  5. Economie si cultura. Studii interdisciplinare
  6. Cand vine primavara (Seria Gigi Alexa volumul 4)
  7. NOIR de Cluj
  8. Calator prin Lumea Mare. Editia a doua.
  9. Filiera Greceasca editia a IV-a
  10. Noi explorari in filosofia romaneasca
  11. La marginea nebuniei
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Comunicare media
Thriller & Mystery
Smart Books
Casmir
Cortina
TriVers
Sociologie
SFFH
Asistenta sociala
Istorie
Lit
Studii feministe
Studii de securitate
Uniunea europeana
Tritonic Junior
Sens
Medicina
Antropologie
Diverse
Economica
Calatorii
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Resurse umane
Psihologie
Administratie publica
Crime scene
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Gastronomie
Stiinte politice
Vanity Books
Studii teologice
Filosofie
ADVU
Etichete
responsabilitatea sociala corporatista mediamorfoze viii deontologia jurnalistica era digitalizarii bujor nedelcovici intre atractia scriiturii datoria marturisirii relatii publice publicitate managementul informatiei media bazele epistemice ale comunicarii discursul puterii expertiza etica actiune compètences pragmatiques culturelles dans l’approche discours filmique mass Și istoria recentĂ mecanisme construcȚie simbolicĂ realitĂȚii publicistica tehnologie razboiul spectacol perspective interpretari privind experiente jurnalistilor razboi manual fotojurnalism strategii metacognitive procesul scriere academica ghid pentru studenti corporativa dezvoltare durabila comunicare conflict solutionarea amiabila conflictelor particularitatile presei online din românia dinamica concepte mesajul subliminal comunicarea actuala web mutations socio téchniques le paysage médiatique contemporain les débuts politica user friendly despre consultanti politici facebook romania republica moldova televizorul micul infern slavici arghezi dupa gratii ziaristilor 1919 fantezia romantismului manipularea contemporana moda evolutie mutatie conjuncturi digitale educatie produse publica continut inter culturale simbolisticii rezidualului europa centrala est frumoasele adormite revitalizarea brandurilor romanesti vechime mediul reprezentari sociale stereotipuri relatiile fundamente interdisciplinare noua trei decenii jurnalism 1990 2019 proiecte realizari restante teoria sociologia baza studii comparative profesiei jurnalist putere imaginar politic ordinul malta spiritualitate versus influente bilaterale cultura aplicatii limbaj realitate diva socialista modele feminine cinematograful european legitimare razboiului naratiuni cadraje mediatice contextul invaziei ucraina v reflectare formare fake news spatiul mediatic cultural consum perceptiilor campaniile electorale radio psihologia reclamei postcomunism jurnalismul stiinta profesie ocupatie sau hazard nostalgia central and eastern europe from literature film criza economica reflectarea 2008 2009 zone ziua agentiilor presa editia redactarea textului jurnalistic genurile redactionale gen text discurs voci pandemie mediatizarea scriitorilor prin autoexpunere promovare cartilor traditional new social influencerii rolul lor publicitar usr partidul anti sistem analiza firul ierbii romanesc exil diaspora agences presse roumanie circulation internationale l’information 1877 1940 tara vinul sub lupa cercetatorilor practicienilor biblioteca imaginea universitatii secolul xxi vectorii sai responsabilitate symbolic consumption print how physical newspapers allow romanian readers identity work epurarea documente 1944 1964 interbelica franta 1939 marketingului management proiect studentii comunicare concepte esentiale instrumente lucru initierea planificarea proiectelor organizatiile militare literatura similitudini diferente fondements communication des organisations natura barfei popular culture identitate cartea interviurilor limba lemn bancilor centrale intermediul retelelor studiu caz banca nationala romaniei selfie descoperirea fetei interviul recurs memoria culturala marketing cinema arta thenica stare spirit industria invatamantul pragmatica ironiei asupra scrisa romaneasca advertising constructs reality revista romana istorie anii xiii 2016 dileme democratice decizie politicile audiovizualul recenta 1928 2020 tinerii politehnisti valori intentii migrationale simbolica seductie antropologie comunista propaganda cenzura comunism intelesul tinerilor esential societate radiofonica provocarile prezentului cele mai importante secunde competenta nonverbala productia televiziune principii tehnici dialog probleme solutii opinii tendinte 2014 derapaje complementele elemente sintaxa functionare discursiva ani fundamentarea filosoficĂ imaginilor În comunicĂrii asteptarea europei transformarile discursului europeana contributii gandire critica religie diplomatie umanitara inceputul mileniului iii vii nisa branding strategie pandemic vocea specialistilor brandul oras vector brandului bloguri fondurile europene sprijinul sustenabilitatii creat cleopatra identitati conflictuale cronologie cenzurii fondul forma journalism times major changes critical perspectives efectele manageriala invatamant estul introducere designul modernitate tendentiala europenizare internetului placerea dialogului informare dezinformare perioada pandemiei covid trend aspecte polifoniei lingvistice imagologia patrimoniu constructie secolului xix lea practice raționalitate și corporatiile societatea act voluntar obligatie teatrul american hollywood critice regele carol ziarului adeverul 1888 1914 brandurile globale cercetare cros vol profesiunii exigente provocari dimensiuni actionale practici curente piata 2012 renasterea activismului mastile manipulare inapoi mapping heterogenity qualitative research product placement alter ego publicitatii abc plasarii filme seriale influencer perspectiva utilizatorilor expertilor tirania actualitatii the discourses perceptions mentalities reputatiei virtuala productiei translating for future what why translate editie dictionar roman englez globalizare lacrimi durere agresivitate violenta teleromania zile preocupare elitei cercetari semiotica semne publicitare jurnalismului iii jurnalisti scriitori transeele marelui divele lui stalin idolii lut star sistemul sovietic trends challenges relatari primul mondial prezentate ecleziastica banat fictiuni politice globalizata glosar fictiunii contemporane religion ideology america cautarea glontului argint marketingul electoral particularitati socioculturale mesajului repere teoretice morpheus words images intersemiotic translations sport culisele unui joint venture succes scena treducerii pieselor teatru harap alb continua banda desenata cum produci distribui turquie construction discursive alterite retorice xiv xvi 2022 organizationala blogul glob inventatori gospodine interna organizatii engleza vocationala universitar catre cartii carte lectura comert guvernamentala abordare strategica sphere publique democratisation vie politique medias maghiare 2004 eseuri current international public relations ordinea dezordinea simbolurilor communicational capital digital age crossing borders digital media practices comportamentul ornamental bijuteriile cinci pre texte realitatea semn peirice deconstructia traditiei pacea informationala cine pierde castiga epoca hiperconectivitatii documentarea identitatea ului contemporan reprezentarilor profesionale incredere implicare participare democratica anatomia comunizarea 1947 monografie povestile inspiratie interpersonala editita povestea poveștilor călătorie comunicarea experienței călătorie evoluție tendințe joc metoda sexul vinde autor unul singur retete scrierea creativa prostie mic indreptar culturologie estica post socialist epistemologia sens metafora lumini umbre cetatea soarelui patologii imagine administratia femei personalizata profesional emotional privat personal extaz agonie brand urile continutul generat consumator take floor professional theoretically contextualized ipoteze ipostaze confuzii greseli prostii rautati azi primului domeniul sanatatii proces mediata prevenire riscurilor holograma rusia kremlinul dictionarul jurnalistului mediatica obiectivitatea emotionala evaluare simbol internet populism democratiei liberale celebritatile publicitatea utilizarea platformelor instagram tiktok dintr comparativa principiile relatiilor vocile schimbarii inteligenta artificiala hibrid reflectat mareea neagra asediu exprimare legaturii ritualice colectii arhive fotografice lumea digitala constructii femmes societes audiovizuala formarea identitatii terorism show actual supravietuire scolii gustiene 1948 eminescu orator creative evolutia locale impliniri independenta mediei libertatea convergent poe romantism modernism postmodernism implicatii jurnalistice fantastice science fiction investigatie specie cale disparitie profesionala bianca bina delia cristina balaban julia szambolics coord ilie adela rogojinaru lucian vasile szabo isabelle garcin marrou rares iordache tudor salcudeanu paul aparaschivei florenta toader radut bilbiie marian petcu sorin cristescu coordonator nicolae frigioiu amalia petrovici catalin negoita dumitru alexandru claudiu rata corina sirb rodger streitmatter maria magdalena popescu carmen ionescu bortun gabriela rusu pasarin sandu frunza asociatia romana istorie presei constantin mireanu violeta negrea schifirnet marinela ardelean valentina marinescu adina loredana dogaru rodica savulescu madalina balasescu dramnescu anca margareta bunea andreea roxana raceanu mariana cernicova buca daniel dejica ioana grancea luminita rosca antonio momoc veronica ilies farcas diana felecan cismaru pricop solomon maxim meca wolstenholme mirela abrudan miroslav stanici condrache felix nicolau mihai chirica nastasiu florin ioan laza horea george bacanu gherhes gabriel mugurel dragomir palea georgeta drula alexandra bardan mugur laurentiu tiru berechet hosu romina surugiu irina stanciugelu raluca adriana tran dobrescu zeru dragan tiberiu troncota voloc tatiana slama cazacu simona bader voichita iulia macaria aurelia mitu arlette bouzon daniela roventa frumusani stepanov surdu dorin popa elena monica frunzaru larisa muresan sazbo salavastru mihaela ciurel zoltan rostas stoica irena chiru gheorghe jurj cristian ivan alina duduciuc prodan coordonatori sperlea teodor daiana odette arhip volum coordonat dimitrie todoran natalia vasilendiuc oana calin bafana tocia anabella tarnovan sireteanu moraru catalina danciu pricopie iacob stephane olivesi pantea razvan durlan tion bargaoanu liliana corobca danut ungureanu baya ileana rotaru grigorasi sofia stefanel nicoleta apostol minodora salcudean doina rusti balbaie oprea manea cismariu obada farte daba buzoianu brenden leam gray laura marusca bogdan teodorescu iasmina camelia crisan moldovan ghita draganovici irian mara georgia lixandru mitan zanfir zsuzsanna szvetelszky eliza bodor eranus petre valeriu stefanita zbuchea florina pinzaru galalae podaru pavel sebastian raul cseke peter duminica remus sorana matei sultanescu badau stavre toma mosoia anamaria filimon benea dumitriu pascal lardellier iorga stanescu ligia stela florea andra teodora cataris mogos mateiu aura chereches aurelian giugal velicu mirabela neagu onut bira anghel corbu editor dorina gutu boutaud ozon traciuc melinda sutu

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 30 24 LEI
Teoria legaturii ritualice (editie noua)
Pascal Lardellier
Colectia: Comunicare media
Categoria: Comunicare

Marile rituri comunitare - rituri politice, monarhice si republicane, "liturghii profane" create de sport si de cinema, ceremoniale judiciare? - reprezinta in mod traditional obiecte de studiu ale antropologiei.
Stiintele informarii si ale comunicarii (SIC) isi centreaza atentia asupra celuilalt versant al ritualitatii, cel al "riturilor de interactiune" (E. Goffman) integrate din punct de vedere social si cultural.
Ambitia teoretica a acestei lucrari a fost aceea de a oferi o deschidere a spectrului ritualic, prin reconsiderarea marilor rituri comunitare prin prisma "comunicationala".
Pentru cercetarea acesteia, am aplicat aici un aparat conceptual care mobilizeaza, de exemplu, notiunile de mediere simbolica, creuzet de interactiuni, prezentare si comunicare a sinelui, de "comunicare sociala"? In acelasi timp, am acordat o mare atentie dispozitivului, cadrului, contextului si performantei, toate acestea fiind considerate in acceptiunea lor ritualica.
Lucrarea a constat, in special, in a aprofunda anumite notiuni ale Scolii de la Palo Alto si specifice curentului interactionist, pentru a le face sa-si extinda dimensiunea lor interpersonala la un nivel comunitar. In cadrul acestor pagini sunt propuse mai multe concepte originale, care au tendinta sa identifice functia atribuita privirii si fascinatiei, aparentei si magnificentei si, pana la urma, constrangerii, ca instanta de control social, toate in cadrul proceselor ritualice. Obiectivul teoretic a fost, asadar, acela de a alatura antropologia stiintelor comunicarii, in scopul de a imbogati prin avantajul viziunilor incrucisate si complementare asupra obiectelor care le sunt comune. La o scara mai larga, propunem aici o reflectie asupra formelor, sensului si functiei riturilor in societatile comtemporane.


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Comunicare media
Introducere in designul de presa
Alexandra Bardan
ISBN: 978-606-8320-36-6
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Limbaj, actiune si realitate sociala
Corina Sirb
ISBN: 978-606-749-536-2
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Relatari din primul razboi mondial prezentate in presa ecleziastica din Banat
Maria-Alexandra Pantea
ISBN: 978-606-749-218-7

Volumul semnat de Maria Alexandra Pantea, doctor in istorie si cercetator consacrat, care isi documenteaza lucrarile publicate prin izvoare arhivistice de o inestimabila valoare istorica, reprezinta o culegere de texte referitoare la participarea romanilor din fosta monarhie dualista in evenimentele tragice in care omul obisnuit - taranul de la sat, preotul, invatatorul, meseriasul, a fost desprins fara voia sa din sanul familiei
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Relatiile publice - fundamente interdisciplinare (ed noua)
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-606-8139-11-1
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Media si imagologia
Ana Maria Sireteanu
ISBN: 973-733-043-9
PRET: 14  11 LEI
Indisponibil momentan 

Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice
Elena Prodan
ISBN: 978-606-749-581-2
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009
Mirela Abrudan
ISBN: 978-606-8139-17-3
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Dialog social, probleme si solutii in educatie. Opinii si tendinte in anii 2014 si 2020
Valeriu Frunzaru,Oana Stefanita
ISBN: 978-606-749-534-8
PRET: 43  34 LEI
 buc.

Fotojurnalism si imagine
Editor-coordonator Ilie Rad
ISBN: 978-606-749-103-6

Volumul de fata include 20 de comunicari stiintifice, sustinute la cel de-al XIV-lea Simpozion National de Jurnalism, cu participare internationala, avand tema Fotojurnalism si imagine, simpozion organizat de Departamentul de Jurnalism al Universitatii "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca, in zilele de 6-7 noiembrie 2015.
 
PRET: 50  40 LEI
 buc.

Putere si imaginar politic
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-606-8536-93-4
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Responsabilitatea sociala corporativa de la relatii publice la dezvoltare durabila
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-8320-31-1
PRET: 59  47 LEI
Indisponibil momentan 

Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
Luminita Rosca
ISBN: 978-973-733-395-7
PRET: 24  19 LEI
 buc.

RAZBOIUL CA SPECTACOL. Perspective si interpretari privind experiente ale jurnalistilor de razboi
Dan Constantin Mireanu
ISBN: 978-606-749-692-5
PRET: 63  50 LEI
 buc.

Take the Floor Professional Communication Theoretically Contextualized
Felix Nicolau
ISBN: 978-606-8571-59-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Expertiza etica si actiune sociala
Mihaela Frunza
ISBN: 978-606-8320-30-4
PRET: 30  24 LEI
 buc.

FEMMES, MEDIAS, SOCIETES
Daniela Roventa-Frumusani
ISBN: 978-606-749-645-1
PRET: 43  34 LEI
 buc.

Comunicare si publicitate
Dorin Popa
ISBN: 973-733-025-0
PRET: 13  10 LEI
 buc.

Eminescu orator. Strategii retorice in publicistica
Daniel Ciurel
ISBN: 978-606-749-432-7
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor
Larisa Muresan
ISBN: 978-606-749-594-2
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Fictiuni politice in societatea globalizata. Studii de caz pentru un glosar al fictiunii politice contemporane.
Horea George Bacanu
ISBN: 978-606-749-450-1
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Bujor Nedelcovici Intre atractia scriiturii si datoria marturisirii
Maria-Mirabela Neagu
ISBN: 978-606-8571-42-3
PRET: 32  26 LEI
 buc.

LES AGENCES DE PRESSE DE ROUMANIE ET LA CIRCULATION INTERNATIONALE DE L’INFORMATION (1877-1940)
Carmen Ionescu
ISBN: 978-606-749-637-6
PRET: 57  46 LEI
 buc.

Bloguri, facebook si politica
Tudor Salcudeanu, Paul Aparaschivei, Florenta Toader
ISBN: 978-606-92275-2-7
PRET: 25  20 LEI
 buc.

POLITICA, MEDIA SI SOCIETATE. Perspective critice.
Aurelian Giugal
ISBN: 978-606-749-735-9
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Jurnalismul convergent
Rodica Melinda Sutu
ISBN: 978-606-749-429-7
PRET: 41  33 LEI
 buc.

Discursul puterii
Constantin Salavastru
ISBN: 978-973-733-371-1
PRET: 35  28 LEI
Indisponibil momentan 

Comunicare audiovizuala
Ion Stavre
ISBN: 978-606-8320-12-0
PRET: 40  32 LEI
Indisponibil momentan 

Nostalgia in Central and Eastern Europe: From Literature and Film to Media
Alexandru Condrache
ISBN: 978-606-749-623-9
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Independenta mass-mediei si libertatea de exprimare.
Coord. Ilie Rad
ISBN: 978-606-749-207-1

Volumul Independenta mass?mediei si libertatea de exprimare reuneste lucrarile prezentate la simpozionul desfasurat sub acelasi generic, in organizarea Departamentului de Jurnalism al Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, din cadrul Universitatii "Babes?Bolyai" din Cluj?Napoca, in zilele de 14?15 octombrie 2016.
 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Ziua agentiilor de presa editia a V-a
***
ISBN: 978-606-8139-99-9
PRET: 15  12 LEI
 buc.

Sexul vinde
Rodger Streitmatter
ISBN: 978-973-733-087-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului
Constantin Schifirnet
ISBN: 978-606-8571-50-8
PRET: 22  17 LEI
 buc.

Comunicare in sprijinul sustenabilitatii
Vasile Gherhes, Mariana Cernicova-Buca, Gabriel-Mugurel Dragomir, Adina Palea
ISBN: 978-606-749-747-2
PRET: 0 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
ISBN: 978-606-92275-3-4
PRET: 47  38 LEI
Indisponibil momentan 

Responsabilitatea sociala corporatista
Luminita Oprea
ISBN: 973-733-056-0
PRET: 15  12 LEI
Indisponibil momentan 

Catre o istorie a cartii: carte, lectura si comert in Romania secolului XX
Pavel Sebastian-Raul
ISBN: 978-606-749-622-2
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Femei in politica. Vol. 1. Comunicarea personalizata online de la profesional, la emotional si privat
Adina-Loredana Dogaru
ISBN: 978-606-749-751-9
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Mediamorfoze VIII - DEONTOLOGIA JURNALISTICA IN ERA DIGITALIZARII
Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-694-9
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Divele lui Stalin - De la Idolii de lut la Star Sistemul sovietic
Andreea Ionescu-Berechet
ISBN: 978-606-749-468-6
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Comunicarea de criza. Dictionar roman-englez, englez-roman
Mariana Cernicova-Buca, Daniel Dejica
ISBN: 978-606-749-615-4
PRET: 53  42 LEI
 buc.

RAZBOIUL PERCEPTIILOR, Comunicarea politica intre campaniile electorale
Catalin Dumitru
ISBN: 978-606-749-638-3
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Interviul, placerea dialogului
Radut Bilbiie
ISBN: 978-606-8536-77-4
PRET: 30  24 LEI
 buc.

FRUMOASELE ADORMITE: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime - in mediul online
Mara-Georgia Lixandru
ISBN: 978-606-749-586-7
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Obiectivitatea in jurnalism
Editor coordonator, Ilie Rad
ISBN: 978-606-8320-98-4
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Current trends in international public relations
Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme
ISBN: 978-973-733-406-0
PRET: 40  32 LEI
Indisponibil momentan 

Translating for the Future. What, how, why do we translate
Carmen Ardelean
ISBN: 978-606-749-133-3

A well-known researcher and translator, Carmen Ardelean offers now the sequel to her previously published study on Translation Studies. Acquiescing to the perception of translators as cultural mediators, the author becomes more specific when she dwells upon the importance of teams of people with multiple specialisations working in the field of localization. It is of no minor importance to mention that Professor Ardelean teaches at the university level a course of localization, among others.
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Bazele epistemice ale comunicarii
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-8571-07-2
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Lacrimi si durere. Agresivitate si violenta
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-606-8571-74-4
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Cinci pre(texte) de istoria presei
Radut Bilbiie
ISBN: 978-606-749-007-7
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Mediamorfoze V Reflectare, (de)formare si fake-news in spatiul mediatic si cultural
Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-501-0
PRET: 57  46 LEI
 buc.

Journalism in times of major changes. Critical perspectives
Raluca Petre
ISBN: 978-606-662-026-0
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Symbolic consumption of print media : how physical newspapers allow Romanian readers to do identity work
Laura Toma
ISBN: 978-606-749-543-0
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Harap Alb continua... in banda desenata
Catalina Velicu
ISBN: 978-606-749-515-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Relatii publice si publicitate
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-078-9
PRET: 20  16 LEI
Indisponibil momentan 

Comunicare etica si responsabilitate sociala
Sandu Frunza
ISBN: 978-606-8139-90-6
PRET: 26  20 LEI
 buc.

STRATEGII DE LEGITIMARE A RAZBOIULUI. Naratiuni si cadraje mediatice in contextul invaziei din Ucraina
Catalin Nastasiu
ISBN: 978-606-749-686-4
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Ne-pacea informationala. Cine pierde si cine castiga in epoca hiperconectivitatii
Alina Bargaoanu
ISBN: 978-606-749-742-7
PRET: 55  44 LEI
 buc.

Identitatea profesionala a specialistilor in relatiile publice
Adina Palea
ISBN: 978-606-8571-04-1
PRET: 18  15 LEI
 buc.

Politica si reality show
Bianca Mitu
ISBN: 978-606-8571-12-6
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Holograma Rusia. Kremlinul intre discurs si realitate
Mihaela Rusu
ISBN: 978-606-749-600-0
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Biblioteca 2.0
Voichita Cristina Dragomir
ISBN: 978-606-749-618-5
PRET: 63  50 LEI
 buc.

Diva Socialista - Modele feminine in cinematograful est-european
Andreea Ionescu-Berechet
ISBN: 978-606-749-466-2
PRET: 43  34 LEI
 buc.

Brandul personal de la extaz la agonie
Anca Daniela Manea
ISBN: 978-606-8320-28-1
PRET: 30  24 LEI
Indisponibil momentan 

MODA intre evolutie si mutatie
Valentina Marinescu,Dan Podaru
ISBN: 978-606-749-748-9
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Advertising constructs reality
Sandu Frunza
ISBN: 978-606-8571-46-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Manual de fotojurnalism
Gabriela Sandu
ISBN: 973-8497-98-1
PRET: 35  28 LEI
Indisponibil momentan 

Manual de Jurnalism. Redactarea textului jurnalistic. Genurile redactionale.
Cristian Florin Popescu
ISBN: 973-733-042-0
PRET: 26  21 LEI
Indisponibil momentan 

Teleromania in 10 zile
Ioan Dragan, Diana-Maria Cismaru
ISBN: 978-973-733-307-0
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Brandul de oras ca vector al brandului de tara
Gabriela V. Popescu
ISBN: 978-606-749-287-3

Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata.
 
PRET: 39  32 LEI
 buc.

30 DE ANI DE INVATAMANT JURNALISTIC SI DE COMUNICARE IN ESTUL EUROPEI
Romina Surugiu, Adriana Stefanel, Nicoleta Apostol
ISBN: 978-606-749-580-5
PRET: 67  54 LEI
 buc.

Comunicare si conflict. Managementul comunicarii in solutionarea amiabila a conflictelor
Laura Marusca
ISBN: 978-606-92290-2-6
PRET: 24  19 LEI
 buc.

Etica si derapaje in comunicarea publica
Mariana Bafana Tocia
ISBN: 978-606-749-512-6
PRET: 41  33 LEI
 buc.

Jurnalismul traditional si New Media
Ilie Rad
ISBN: 978-606-8571-18-8
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Compètences pragmatiques et culturelles dans l’approche du discours filmique
Ioana Ghita
ISBN: 978-606-749-506-5
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Dileme democratice. Decizie si comunicare in politicile publice
Andreea Roxana Raceanu
ISBN: 978-606-93388-4-1
PRET: 39  32 LEI
 buc.

Teoria comunicarii
Irina Stanciugelu, Raluca Tudor, Adriana Tran, Vasile Tran
ISBN: 978-606-749-002-2
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Pragmatica ironiei. Studiu asupra ironiei in presa scrisa romaneasca
Elena Negrea
ISBN: 978-606-8139-33-3
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Interviul. Recurs la memoria culturala
Gabriela Rusu Pasarin
ISBN: 978-606-8139-05-0
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Web TV: mutations socio - téchniques dans le paysage médiatique contemporain. Les débuts
Anamaria Filimon-Benea
ISBN: 978-606-749-656-7
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Comunicare, semiotica si semne publicitare
J.J. Boutaud
ISBN: 973-733-040-4
PRET: 14  11 LEI
Indisponibil momentan 

Managementul productiei de film
Lucian Pricop
ISBN: 978-606-8320-04-5
PRET: 45  36 LEI
Indisponibil momentan 

Jurnalismul de investigatie - o specie pe cale de disparitie
Razvan Durlan
ISBN: 978-606-749-642-0
PRET: 38  30 LEI
 buc.

Audiovizualul, o istorie recenta (1928-2020)
Delia Duminica
ISBN: 978-606-749-569-0
PRET: 59  47 LEI
 buc.

Relatii publice. Dimensiuni actionale si practici curente
Amalia M. Petrovici
ISBN: 978-606-749-128-9

Demersul nostru are ca punct de plecare convingerea ca reusita oricarei activitati umane - respectiv, a activitatii de relatii publice - este strans corelata cu modul in care sunt practicate relatiile publice, de strategiile de comunicare utilizate in cadrul acestora.
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Epurarea cartilor in Romania. Documente (1944-1964)
Liliana Corobca
ISBN: 978-606-8139-68-5
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Teatrul ca joc si metoda de formare
Alina-Maria Moldovan
ISBN: 978-606-749-120-3

Volumul Alinei Moldovan, Teatrul ca joc si metoda de formare, se inscrie, asa cum si titlul ne avertizeaza, in aria pedagogiei teatrale, autoarea propunandu-si o cercetare care sa evite, pe cat posibil, discursul inferential, subiectiv.
 
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Televizorul in "micul infern"
Zoltan Rostas, Sorin Stoica
ISBN: 973-733-011-0
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Mareea neagra: Limba romana sub asediu. Greseli de exprimare in mass media din Romania
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-749-046-6

In Romania, gramatica limbii romane constituie o stiinta esoterica. O stiinta stapanita de o mana de initiati - si acestia, tot mai putini de la un an la altul. (...) Lipsa deprinderii de a medita asupra instrumentului folosit in comunicare se manifesta nu numai la nivelul "omului simplu", al "omului de pe strada", ci si la nivelul omului instruit, obisnuit sa reflecteze la o sumedenie de lucruri, de subiecte, teme si tematici.

 
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Manual de Jurnalism vol. II
Cristian Florin Popescu
ISBN: 973-8497-96-5
PRET: 26  21 LEI
Indisponibil momentan 

Sport si Media. Din culisele unui "joint-venture" de succes.
Diana Dumitriu
ISBN: 978-606-8571-14-0
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Patrimoniu cultural si constructie nationala in Romania secolului al XIX-lea, de la discurs la practice
Madalina Bira
ISBN: 978-606-8571-47-8
PRET: 30  24 LEI
 buc.

New Media, Social Media si jurnalismul actual
Minodora Salcudean
ISBN: 978-606-749-020-6
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Productia de televiziune: strategii, principii, tehnici
Madalina Balasescu
ISBN: 978-606-749-048-0

"Relatia mea cu televiziunea este una pasionala, dureaza de mai bine de 20 de ani si isi are inceputurile intr-un final de octombrie 1994, cand dadeam concursul pentru un post reporter in redactia de stiri a Tele 7 abc. Era perioada magica a inceputurilor in orice in noua societate post-comunista: a presei democratice, a experimentelor profesionale, a inceputurilor academice in formarea jurnalistica, a inceputurilor jurnalismului de "aur" in televiziune: asumat social, vocal profesional, motivat de multa pasiune si entuziasm profesional.
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Comunicare interpersonala (editia a III-a)
Irena Chiru
ISBN: 978-606-749-385-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Revista romana de istorie a presei. Anii XIV-XVI, nr. 1-3 (21-23) 2020-2022
Asociatia Romana de istorie a Presei
ISBN: 1843-0309-1
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Managementul informatiei in media
Raluca Petre
ISBN: 978-606-749-452-5
PRET: 41  33 LEI
 buc.

Documentarea in jurnalism
Ilie Rad (coordonator)
ISBN: 978-606-8139-77-7
PRET: 37  28 LEI
 buc.

Mediamorfoze III Jurnalisti si scriitori in transeele Marelui Razboi
Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-255-2
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea nonverbala
Loredana Ivan
ISBN: 978-973-733-345-2
PRET: 33  26 LEI
Indisponibil momentan 

Mediamorfoze
Coordonator Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-058-9

Volumul Mediamorfoze reuneste lucrari care analizeaza raportul dintre istorie si media, intrucat jurnalistul participa la scrierea istoriei, prin articolele sale, devenite, peste timp, documente de arhiva, precum si articole care analizeaza impactul noilor tehnologii asupra istoriei recente.
 
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Moda, publicitate, consum
Romina Surugiu, Dan Podaru
ISBN: 978-606-749-582-9
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania (1919-1939)
Iulia Macaria
ISBN: 978-606-749-674-1
PRET: 67  54 LEI
 buc.

Jurnalism romanesc in exil si diaspora
Ilie Rad (coordonator)
ISBN: 978-606-92290-6-4
PRET: 37  29 LEI
 buc.

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor.
Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas
ISBN: 978-606-749-560-7
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Cu blogul pe glob. New Media intre inventatori si gospodine.
Raluca Tudor
ISBN: 978-606-8571-30-0
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Istoria jurnalismului roman - studii
Marian Petcu
ISBN: 978-606-749-649-9
PRET: 59  47 LEI
 buc.

Tinerii politehnisti. Valori culturale si intentii migrationale
Mariana Cernicova-Buca, Liliana Cismariu, Daniel Ciurel, Gabriel-Mugurel Dragomir, Vasile Gherhes
ISBN: 978-606-749-524-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Cu Slavici si Arghezi dupa gratii. Procesul ziaristilor din 1919
Lucian-Vasile Szabo
ISBN: 978-606-749-370-2
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Comunicarea guvernamentala in Romania. O abordare strategica
Paul Dobrescu, Florin Zeru
ISBN: 978-606-749-721-2
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Principiile si managementul relatiilor publice
Daniel-Rares Obada, Gheorghe-Ilie Farte
ISBN: 978-606-749-724-3
PRET: 65  52 LEI
 buc.

Comunicarea virtuala
Ileana Rotaru
ISBN: 978-606-8139-39-5
PRET: 30  24 LEI
Indisponibil momentan 

Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939. Repere teoretice
Iulia Macaria
ISBN: 978-606-749-587-4
PRET: 59  47 LEI
 buc.

MASS-MEDIA ȘI ISTORIA RECENTĂ. MECANISME DE CONSTRUCȚIE SIMBOLICĂ A REALITĂȚII
Ioan Laza, Florin Ardelean
ISBN: 978-606-749-367-2
PRET: 65  52 LEI
 buc.

Fondements de la communication des organisations
Adela Rogojinaru, Arlette Bouzon
ISBN: 978-973-733-254-7
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Cleopatra - identitati conflictuale
Anca-Margareta Bunea
ISBN: 978-606-749-116-6

"Cartea de fata este o ampla opera de cercetare aplicata reprezentarilor literare si cinematografice ale Cleopatrei, reunind intr-un tot unitar si coerent o multitudine de abordari si opinii divergente, ceea ce o face sa reprezinte o contributie valoroasa la iluminarea diverselor fatete ale acestui mit istoric, cu reflexe atat de variate de-a lungul epocilor."
 
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Selfie, descoperirea fetei
Rares Iordache
ISBN: 978-606-8571-53-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Mass media din Romania dupa 30 de ani
Marian Petcu
ISBN: 978-606-749-490-7
PRET: 67  54 LEI
 buc.

Complementele in limba romana actuala. Elemente de sintaxa si functionare discursiva
Daiana Felecan
ISBN: 978-606-8139-61-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Politica 2.0 08.Politica marketingului politic
Sorin Tudor
ISBN: 978-973-733-277-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

New media - trends and challenges
Georgeta Drula
ISBN: 978-606-8571-85-0
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Gen, text si discurs jurnalistic
Ligia Stela Florea (coord.) Ion Maxim Danciu, Andra Teodora Cataris, Andreea Mogos, Iulia Mateiu, Aura Chereches
ISBN: 978-606-8320-25-0
PRET: 60  48 LEI
 buc.

La Turquie en Europe. Construction discursive de l'alterite
Valentina Pricopie
ISBN: 978-606-8320-81-6
PRET: 26  20 LEI
 buc.

Mass-media in postcomunism - Jurnalismul - stiinta, profesie, ocupatie sau hazard
Florin Ardelean, Ioan Laza
ISBN: 978-606-749-658-1
PRET: 63  50 LEI
 buc.

Regele Carol I si campaniile de presa ale ziarului Adeverul (1888-1914)
Sorin Cristescu
ISBN: 978-606-749-554-6
PRET: 65  52 LEI
 buc.

Comunicare mediatica
Delia Balaban
ISBN: 978-973-733-313-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

CONJUNCTURI DIGITALE Media, comunicare, educatie
Romina Surugiu, Georgeta Stepanov
ISBN: 978-606-749-653-6
PRET: 59  47 LEI
 buc.

Efectele comunicarii
Valentina Marinescu
ISBN: 973-8051-87-8
PRET: 12  9 LEI
Indisponibil momentan 

Comunicare simbolica si seductie
Sandu Frunza
ISBN: 978-606-8571-33-1
PRET: 20  16 LEI
 buc.

E. A. POE: romantism, modernism, postmodernism. Implicatii jurnalistice, fantastice si science fiction
Lucian-Vasile Szabo
ISBN: 978-606-8571-54-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Mass-media, sub lupa cercetatorilor si a practicienilor
Florin Ardelean, Ioan Laza
ISBN: 978-606-749-725-0
PRET: 79  63 LEI
 buc.

Comunicare, relatii publice si globalizare
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-119-9
PRET: 35  28 LEI
Indisponibil momentan 

Relatiile publice - evolutie si perspective (ed. noua)
Remus Pricopie
ISBN: 978-606-8139-88-3
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Relatiile publice si noua societate (ed. noua)
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-8320-32-8
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Vocile schimbarii
Miroslav Stanici
ISBN: 978-606-749-213-2

Miroslav Stanici se apropie in volumul de fata de constructia implicita a unei realitati intersubiective. El aduna un numar de 28 de interviuri care descriu un eveniment, miscarile sociale din Romania anului 2012, construind un discurs complex in sens "foucaultian".
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Brand-urile in era Web 2.0. Continutul generat de consumator
Rodica Savulescu
ISBN: 978-606-749-141-8

In era Web 2.0, brand-urile nu mai apartin comunicatorilor, ci consumatorilor. Bariera dintre producatorii de continut si consumatorii acestuia pare sa devina invizibila odata cu aparitia noilor tehnologii.
 
PRET: 37  30 LEI
Indisponibil momentan 

PR trend - societate si comunicare
Delia Balaban, Ioan Hosu
ISBN: 978-973-733-386-5
PRET: 40  32 LEI
 buc.

La sphere publique, la democratisation de la vie sociale et politique et les medias en Roumanie
Luminita Rosca
ISBN: 978-606-662-031-4
PRET: 28  22 LEI
 buc.

Manual de Jurnalism Online - Cum sa produci si sa distribui continut de succes in online
Horea Mihai Badau
ISBN: 978-606-749-043-5
PRET: 37  30 LEI
Indisponibil momentan 

Comunicare nonverbala si constructii sociale
Loredana Ivan, Alina Duduciuc
ISBN: 978-606-8320-22-9
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Religion, culture and ideology in America
Sandu Frunza, Mihaela Frunza
ISBN: 978-606-662-033-8
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Relatii publice si comunicare pentru administratia publica
Antonio Sandu
ISBN: 978-606-748-112-8
PRET: 29  23 LEI
 buc.

GHID DE MANAGEMENT DE PROIECT PENTRU STUDENTII LA COMUNICARE Concepte esentiale si instrumente de lucru pentru initierea si planificarea proiectelor
Natalia Vasilendiuc,Oana Maria Calin
ISBN: 978-606-749-699-4
PRET: 39  31 LEI
 buc.

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania
Bogdan Teodorescu,Nicolae-Sorin Dragan
ISBN: 978-606-749-493-8
PRET: 53  42 LEI
 buc.

Mediamorfoze VI. Jurnalism in zone de conflict.
Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-556-0
PRET: 55  44 LEI
 buc.

Ordinea si dezordinea simbolurilor
Corina Sorana Matei
ISBN: 978-606-8536-97-2
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Y Popular Culture Identitate
Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-431-0
PRET: 41  33 LEI
 buc.

Perspective (inter)culturale ale simbolisticii rezidualului in Europa Centrala si de Est
Alexandru Condrache
ISBN: 978-606-749-639-0
PRET: 53  42 LEI
 buc.

Antropologie politica
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-973-733-348-3
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Comunicarea manageriala
Stephane Olivesi
ISBN: 973-733-018-8
PRET: 15  12 LEI
Indisponibil momentan 

Comportamentul ornamental, ca forma de comunicare: bijuteriile
Mihai Ioan Surdu
ISBN: 978-606-749-650-5
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Marketing si cinema. Arta. Thenica. Stare de spirit - ed a II-a
Lucian Pricop, Ada Solomon, Maxim Meca
ISBN: 978-606-8536-96-5
PRET: 50  40 LEI
Indisponibil momentan 

Povestea poveștilor de călătorie Comunicarea experienței de călătorie: istorie, evoluție, tendințe.
Raluca Tudor
ISBN: 978-606-749-292-7
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Mapping Heterogenity: Qualitative Research in Communication
Loredana Ivan, Corina Daba-Buzoianu, Brenden Leam Gray (coordonatori)
ISBN: 978-606-8571-51-5
PRET: 60  48 LEI
 buc.

De la fantezia romantismului la manipularea contemporana
Odette Arhip
ISBN: 978-606-8536-79-8
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Corporatiile si societatea. Responsabilitate sociala corporativa intre act voluntar si obligatie
Camelia Crisan
ISBN: 978-606-8536-82-8
PRET: 30  24 LEI
Indisponibil momentan 

Media vs. Terorism
Isabelle Garcin-Marrou
ISBN: 973-733-014-5

Aceasta carte arata ca actiunea terorista constrange presa sa ii inventeze un loc al sau, pus adesea in discutie, si ca modul de abordare al violentei teroriste constituie cheia intelegerii raporturilor dintre mass-media si democratie.
 
PRET: 13  10 LEI
 buc.

Imaginea universitatii romanesti in secolul XXI si vectorii sai
Mariana Cernicova Buca, Gabriel Mugur Dragomir, Laurentiu Gabriel Tiru
ISBN: 978-606-8571-05-8
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Jurnalismul o preocupare a elitei. Studii si cercetari de istorie a presei
Coordonatori: Radut Bilbiie, Florin Sperlea, Mihaela Teodor
ISBN: 978-606-8536-78-1
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Fondurile europene
Alina Bargaoanu
ISBN: 978-973-733-312-4
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Comunicare interpersonala editita 2
Irena Chiru
ISBN: 978-973-733-357-5
PRET: 27  21 LEI
Indisponibil momentan 

Particularitatile presei online din România. Dinamica si concepte
Simona Bader, Corina Sirb
ISBN: 978-606-749-561-4
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Comunicare si cultura. Aplicatii interdisciplinare
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-081-9
PRET: 30  24 LEI
Indisponibil momentan 

Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie
Madalina Moraru
ISBN: 978-606-749-012-1

In cautarea unui fel de a vorbi despre sine cat mai deplin, care sa ingemaneze puterea cuvantului cu pasiunea, Madalina Moraru a ales calea acestei carti. Preocupata la inceputurile carierei de literatura, pe care o indrageste in continuare foarte mult, autoarea s-a indreptat spre un domeniu provocator ce-i permite sa fie la fel de libera in gandire si creativa: spre publicitate.
 
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Cartea interviurilor SF
Lucian-Vasile Szabo
ISBN: 978-606-749-324-5
PRET: 37  29 LEI
 buc.

Realitatea ca semn. C.S. Peirice si deconstructia traditiei
Gheorghe Jurj
ISBN: 978-606-749-151-7

Intr-un limbaj simplu, accesibil oricui interesat de subiect, Jurj elucideaza intai locul lui Peirce in traditia milenara a filozofiei si a semioticii, de la Aristotel pana azi, conform ultimelor modalitati de abordare in epistemologia istorica, care incearca sa identifice atat elementele de continuitate cat si cele de discontinuitate in interiorul istoriei ideilor.
 
PRET: 60  48 LEI
 buc.

USR Partidul anti-sistem. O analiza la firul ierbii
Mihai Dumitru
ISBN: 978-606-749-588-1
PRET: 55  44 LEI
 buc.

Epistemologia comunicarii. Stiinta, sens si metafora
Mihaela-Alexandra Tudor
ISBN: 978-606-749-433-4
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Piata Universitatii 2012. Renasterea activismului romanesc
Miroslav Stanici
ISBN: 978-606-749-338-2
PRET: 34  27 LEI
 buc.

Mediamorfoze IV. Si presa a creat Romania
Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-404-4
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Social media si managementul reputatiei
Diana Maria Cismaru
ISBN: 978-606-8320-35-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Comunicarea interna in organizatii
Diana Maria Cismaru
ISBN: 978-973-733-199-1
PRET: 22  17 LEI
 buc.

Teatrul american la Hollywood
Elena Monica Frunzaru
ISBN: 978-606-749-430-3
PRET: 45  36 LEI
 buc.

De la text la scena. Aspecte ale treducerii pieselor de teatru
Mihai Draganovici
ISBN: 978-606-749-013-8
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Morpheus From words to images intersemiotic translations
Felix Nicolau
ISBN: 978-606-749-137-1

Developments have seen a certain blurring of research between the different typesof translation. Thus, research into audiovisual translation now encompassessign language, intralingual subtitles, lip synchronization for dubbing as well asinterlingual subtitles;
 
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Confuzii, greseli, prostii si rautati in limba romana, azi
Tatiana Slama-Cazacu
ISBN: 978-606-8139-16-6
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Publicistica, publicitate, tehnologie
Lucian-Vasile Sazbo
ISBN: 978-606-749-662-8
PRET: 41  33 LEI
 buc.

RELATII PUBLICE IN DOMENIUL SANATATII PROCES, COMUNICARE MEDIATA, PREVENIRE A RISCURILOR
Andreea Roxana Raceanu
ISBN: 978-606-749-745-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Colectii si arhive fotografice azi, in lumea digitala
Ana-Cristina Irian
ISBN: 978-606-749-589-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Deontologia profesiunii de jurnalist: exigente, provocari, derapaje
Ioan Laza, Florin Ardelean
ISBN: 978-606-749-562-1
PRET: 69  55 LEI
 buc.

Comunicare si cultura organizationala
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-310-0
PRET: 35  28 LEI
Indisponibil momentan 

Lumini si umbre in cetatea soarelui. Patologii politice
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-606-749-109-8

A vorbi de patologiile politice in conditiile valului urias de proteste impotriva practicilor politicianiste si a unui anumit mod de a face politica este un risc asumat.
Pentru ca, din nefericire, in spatiul unui volum de maximum 250 de pagini nu putem epuiza radiografia tumorilor, benigne sau maligne, ale organismului politic.
 
PRET: 33  27 LEI
 buc.

CULTURA MEDIA. Perspective retorice
Daniel Ciurel
ISBN: 978-606-749-472-3
PRET: 45  36 LEI
 buc.

FUNDAMENTAREA FILOSOFICĂ A IMAGINILOR ÎN PROCESUL COMUNICĂRII
Irina M. Pop
ISBN: 978-606-749-294-1
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Raționalitate și limbaj politic
Bianca Dramnescu
ISBN: 978-606-749-293-4
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Ordinul de Malta. Comunicare si spiritualitate
Alexandru-Claudiu Rata
ISBN: 978-606-749-752-6
PRET: 53  42 LEI
 buc.

PENTRU PROSTIE: Mic indreptar de culturologie estica si cinema (post) socialist
Lucian Tion
ISBN: 978-606-749-624-6
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Competenta emotionala si evaluare interpersonala
Loredana Ivan, Elena Madalina Iorga, Dan Florin Stanescu (Coordonatori)
ISBN: 978-606-8571-40-9
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Mass media si gandire critica
Aurelia Ana Vasile
ISBN: 978-606-662-027-7
PRET: 26  20 LEI
 buc.

Dictionarul jurnalistului de radio
Radut Balbaie
ISBN: 973-849-783-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Dictionar de tehnici creative
Gheorghe Onut
ISBN: 978-606-749-088-6

Dictionarul de tehnici creative este editia a doua la Masina de idei, titlul sub care a aparut acum zece ani. Motivele reeditarii sunt cat se poate de clare: tirajul primei editii - nu tocmai mititel, mai ales cand e vorba de piata de carte din Romania de astazi
 
PRET: 50  40 LEI
 buc.

MASS MEDIA DIN COMUNISM pe intelesul tinerilor
Alexandra Bardan, Antonio Momoc, Gheorghe Anghel
ISBN: 978-606-749-634-5
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Limba de lemn in presa
Ilie Rad (coordonator)
ISBN: 978-606-92290-5-7
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Informare si dezinformare in perioada pandemiei de COVID-19 in Romania
Miroslav Stanici
ISBN: 978-606-749-731-1
PRET: 49  39 LEI
 buc.

SIMBOL SI METAFORA VIE
Iasmina Petrovici
ISBN: 978-606-749-142-5

SIMBOL SI METAFORA VIE INTERPRETAREA IN HERMENEUTICA LUI PAUL RICOEUR
 
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Studii si cercetari de istorie a publicitatii
Volum coordonat de Marian Petcu
ISBN: 978-606-749-037-4

Ziceri despre trebuincioasa publicitate - Marian Petcu
Publicitatea pentru comertul cu robi, in tarile Romane - Marian Petcu
?In cautarea corpului pierdut" -reprezentari ale corporalitatii in insertiile ziarului "Epoca", la sfarsitul secolului al XIX-lea - Marius Florin Drasovean
Reclama caselor de comert si a magazinelor, in presa basarabeana (sf. sec. XIX - inc. sec. XX) - Vera SERJANT
Publicitatea cartii basarabene, in perioada tarista - Maria Danilov
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Sociologia jurnalistilor. Concepte de baza si studii comparative ale profesiei de jurnalist
Natalia Vasilendiuc
ISBN: 978-606-749-507-2
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Tendinte in Pr si Publicitate
Delia Balaban, Mirela Abrudan
ISBN: 978-973-733-278-3
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Aspecte ale polifoniei lingvistice
Diana Felecan
ISBN: 978-606-8139-32-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Comunicare politica si internet. Populism si criza democratiei liberale
Antonio Momoc
ISBN: 978-606-749-713-7
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Strategii metacognitive in procesul de scriere academica. Ghid pentru studenti
Ioana Grancea
ISBN: 978-606-749-641-3
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Trei decenii de jurnalism (1990-2019): proiecte, realizari, restante
Ioan Laza, Florin Ardelean
ISBN: 978-606-749-523-2
PRET: 63  50 LEI
 buc.

Limba engleza vocationala in invatamantul universitar romanesc
Violeta Negrea
ISBN: 978-606-749-099-2
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Politica user friendly - despre consultanti politici si Facebook in Romania si Republica Moldova
Florenta Toader, Catalina Grigorasi, Sofia Frunza
ISBN: 978-606-8320-23-6
PRET: 30  24 LEI
 buc.

New Media (editie noua)
Dorina Gutu
ISBN: 978-973-733-275-2
PRET: 25  20 LEI
Indisponibil momentan 

Managementul reputatiei in mediul online
Diana-Maria Cismaru
ISBN: 978-606-749-027-5
PRET: 29  24 LEI
 buc.

In asteptarea Europei si dupa. Transformarile discursului jurnalistic in Romania europeana
Valentina Pricopie
ISBN: 978-606-8320-82-3
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Comunicare, religie si diplomatie umanitara la inceputul mileniului III
Alexandru-Claudiu Rata
ISBN: 978-606-749-759-5
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Natura barfei
Zsuzsanna Szvetelszky,Eliza Bodor-Eranus
ISBN: 978-606-749-574-4
PRET: 43  34 LEI
 buc.

O cronologie a cenzurii in Romania
Marian Petcu (coord.)
ISBN: 978-606-749-155-5

Volumul de fata este realizat de 24 de specialisti a?" arhivisti, profesori, cercetatori - si prezinta dispozitivul cenzural (legi, dispozitii, decizii), mecanismele cenzurale (avertismente/ somatii/ suspendari/ suprimari), varietatea si versatilitatea interdictiilor, vesmintele ipocriziei, chiar si fatete ale absurdului. Numeroase exemple completeaza informatia de tip normativ.
 
PRET: 65  52 LEI
 buc.

Jurnalism radio
Vasile Traciuc
ISBN: 973-8497-31-0
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Mass media: reprezentari sociale si stereotipuri
Madalina Balasescu
ISBN: 978-606-8571-10-2
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Psihologia reclamei (ed. noua)
Dimitrie Todoran
ISBN: 978-606-8320-70-0
PRET: 22  17 LEI
Indisponibil momentan 

Brandurile globale. O cercetare cros-culturala
Nicoleta Corbu
ISBN: 978-606-92275-7-2
PRET: 25  20 LEI
Indisponibil momentan 

Comunicarea radiofonica. Provocarile prezentului
Gabriela Rusu Pasarin
ISBN: 978-606-662-028-4
PRET: 31  24 LEI
 buc.

Incredere si implicare. Modele de participare politica in Romania democratica
Dan Sultanescu
ISBN: 978-606-749-577-5
PRET: 63  50 LEI
 buc.

Socio-communicational capital in the digital age
Anabella-Maria Tarnovan
ISBN: 978-606-749-108-1

This book is the result of the author's intense preoccupation with two aspects in the society of today social capital and communication, notably digital network communication for social change and development. It goes without saying that while both communication and social capital have always constituted a priority for sustainable development, the rise of the network society adds another dimension to this complex interplay.
 
PRET: 28  22 LEI
 buc.

Mastile comunicarii de la etica la manipulare si inapoi
Irina Stanciugelu
ISBN: 978-973-733-349-0
PRET: 36  28 LEI
 buc.

Teoria legaturii ritualice (editie noua)
Pascal Lardellier
ISBN: 978-973-733-342-1
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Manual de Jurnalism, vol. I, editia 2
Cristian Florin Popescu
ISBN: 973-8497-17-5
PRET: 26  21 LEI
Indisponibil momentan 

Celebritatile digitale si publicitatea. Utilizarea platformelor Instagram si TikTok dintr-o perspectiva comparativa.
Mihai Chirica
ISBN: 978-606-749-774-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Romania comunista - propaganda si cenzura
Tiberiu Troncota
ISBN: 978-973-733-092-5
PRET: 17  13 LEI
Indisponibil momentan 

CROSSING BORDERS IN DIGITAL MEDIA COMMUNICATION: ROMANIAN TRENDS AND PRACTICES
Adina Baya, Ileana Rotaru
ISBN: 978-606-749-678-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Valori ale presei maghiare din Romania. 1919-2004 Studii si eseuri
Cseke Peter
ISBN: 978-606-749-008-4
PRET: 38  31 LEI
 buc.

Jurnalism de stiinta
Catalin Mosoia
ISBN: 978-973-733-182-3
PRET: 15  12 LEI
 buc.

Anatomia cenzurii: comunizarea presei din Romania (1944-1947). Monografie
Mihaela Teodor
ISBN: 978-606-749-542-3
PRET: 63  50 LEI
 buc.

PR versus jurnalism - influente bilaterale
Julia Szambolics
ISBN: 978-606-8571-37-9
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Media si Inteligenta Artificiala
Antonio Momoc,Romina Surugiu
ISBN: 978-606-749-767-0
PRET: 59  47 LEI
 buc.

Mediamorfoze IX. RAZBOIUL HIBRID REFLECTAT IN MEDIA
Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-776-2
PRET: 59  47 LEI
 buc.

Comunicarea in organizatiile militare
Nicolae Rotaru
ISBN: 973-733-019-6
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Strategii de supravietuire a Scolii Gustiene 1939-1948
Gabriela-Catalina Danciu
ISBN: 978-606-749-643-7
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Produse de comunicare publica. Tehnologie si continut
Maria Magdalena Popescu
ISBN: 978-606-749-326-9
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Revista Romana de Istorie a Presei. Anii X-XIII, nr. 1-4 (17-20) 2016-2019
Asociatia Romana de istorie a Presei
ISBN: 1843-0309

Revista Română de Istorie a Presei. Anii X-XIII, nr. 1–4 (17–20) 2016–2019
 
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Mediamorfoze VII. Presa de nisa din Romania
Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-659-8
PRET: 67  54 LEI
 buc.

Mesajul subliminal in comunicarea actuala
Doina Rusti
ISBN: 973-733-010-2
PRET: 15  12 LEI
Indisponibil momentan 

Tirania actualitatii
Alina Bargaoanu
ISBN: 978-973-733-114-4
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Product placement: Un alter ego al publicitatii. ABC-ul plasarii de produse in filme si seriale de televiziune
Bianca Bina
ISBN: 978-606-749-553-9
PRET: 43  34 LEI
 buc.

VOCI DIGITALE IN PANDEMIE. Mediatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere. Strategii de promovare a cartilor
Corina Ozon
ISBN: 978-606-749-730-4
PRET: 49  39 LEI
 buc.

COMUNICAREA BANCILOR CENTRALE PRIN INTERMEDIUL RETELELOR SOCIALE ONLINE. STUDIU DE CAZ: BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Ana-Maria-Violeta Voloc
ISBN: 978-606-749-709-0
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Evolutia mass-media locale in postcomunism. Proiecte, impliniri, perspective
Ioan Laza, Florin Ardelean
ISBN: 978-606-749-578-2
PRET: 69  55 LEI
 buc.

Contributii la istoria economica a presei din Romania
Marian Petcu (coord.)
ISBN: 978-606-749-156-2

- Istoria economica a presei din Romania - schita istorica / Marian PETCU, Universitatea din Bucuresti
- Planurile tarifare si incasarile din publicitate ale unui ziar bisericesco-politic (1897-1936) / Marius Florin DRASOVEAN, Universitatea din Bucure
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Autor de unul singur. Retete pentru scrierea creativa
Danut Ungureanu
ISBN: 978-606-749-185-2

Am intitulat volumul de fata "Autor de unul singur" dintr-un motiv foarte simplu. Este pentru mine un prilej de a impartasi cateva din constatarile legate de propria mea evolutie in domeniul scrisului creativ, fara nici cea mai mica pretentie didactica.
 
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Fondul si forma
Maria Iacob, Dumitru Iacob
ISBN: 978-606-8139-47-0
PRET: 33  24 LEI
 buc.

Social media influencerii si rolul lor publicitar
Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics
ISBN: 978-606-749-538-6
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Jurnalismul si literatura. Similitudini si diferente
Ioan Laza,Florin Ardelean
ISBN: 978-606-749-420-4
PRET: 65  52 LEI
 buc.

Industria media si invatamantul jurnalistic
Ilie Rad
ISBN: 978-606-8571-98-0
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Analiza discursului. Ipoteze si ipostaze ed. a II-a
Daniela Roventa-Frumusani
ISBN: 978-606-8320-97-7
PRET: 35  28 LEI
Indisponibil momentan 

Presa primului razboi mondial
Catalin Negoita, Zanfir Ilie (coordonatori)
ISBN: 978-606-749-016-9
PRET: 55  44 LEI
 buc.

Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities
Valentina Pricopie, coord.
ISBN: 978-606-8320-80-9
PRET: 35  28 LEI
 buc.

TARA SI VINUL
Marinela Ardelean
ISBN: 978-606-749-711-3
PRET: 57  46 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup