Un blog
kriminal
Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Iubire periculoasa. Volumul I - Obsesie
  2. Cultura motocicletelor. Studii de sociologia moto-mobilitatii
    EDITIE LIMITATA
  3. Sub steaua infrarosie
  4. Uneori, cand visez
  5. Vanatorii de capete
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Premium
Casmir
SFFH
Comunicare media
Istorie
» mai multe
Etichete
autor unul singur retete pentru scrierea creativa efectele comunicarii identitatea profesionala specialistilor relatiile publice formarea identitatii profesionale jurnalistilor comunicarea organizatiile militare cinci pre texte istoria presei aspecte ale polifoniei lingvistice turquie europe construction discursive alterite relatari din primul razboi mondial prezentate presa ecleziastica banat teleromania zile mareea neagra limba romana sub asediu greseli exprimare mass media romania jurnalism stiinta televizorul micul infern lumini umbre cetatea soarelui patologii politice manageriala fondements communication des organisations cronologie cenzurii jurnalismul preocupare elitei studii cercetari istorie new social actual povestile publicitare inspiratie strategie comunicare conflict managementul solutionarea amiabila conflictelor fotojurnalism imagine tendinte publicitate industriile culturale 1970 1989 strategia politicii advertising constructs reality sport culisele unui joint venture succes socio communicational capital the digital age virtuala cultura organizationala audiovizuala dictionarul jurnalistului radio documentarea blogul glob intre inventatori gospodine interna organizatii ordinea dezordinea simbolurilor trend societate teoria editie noua current trends international public relations tirania actualitatii mesajul subliminal actuala patrimoniu cultural constructie nationala secolului xix lea discurs practice vocile schimbarii manual redactarea textului jurnalistic genurile redactionale independenta mediei libertatea marketing cinema arta thenica stare spirit bloguri facebook politica dictionar tehnici creative lacrimi durere agresivitate violenta epurarea cartilor documente 1944 1964 brandul personal extaz agonie evolutie perspective mastile etica manipulare inapoi selfie descoperirea fetei marketingului politic journalism times major changes critical perspectives versus influente bilaterale interviul recurs memoria culturala romanesc exil diaspora interpersonala editita valori maghiare 1919 2004 eseuri discursul puterii modernitate tendentiala europenizare era internetului relatii globalizare bujor nedelcovici atractia scriiturii datoria marturisirii primului responsabilitatea sociala corporatista asteptarea europei dupa transformarile discursului europeana obiectivitatea corporativa dezvoltare durabila user friendly despre consultanti politici republica moldova complementele elemente sintaxa functionare discursiva psihologia reclamei oras vector brandului tara > sibiu capitala culturii religion culture and ideology america legaturii ritualice corporatiile societatea responsabilitate act voluntar obligatie morpheus from words images intersemiotic translations sexul vinde competenta emotionala evaluare translating for future what how why translate aplicatii interdisciplinare fondul forma mediamorfoze expertiza actiune ziua agentiilor editia traditional gandire critica brand urile web continutul generat consumator semiotica semne publicitatii radiofonica provocarile prezentului terorism fantezia romantismului manipularea contemporana placerea dialogului bazele epistemice imagologia reputatiei cele mai importante secunde nonverbala brandurile globale cercetare cros fundamente cleopatra identitati conflictuale teatrul joc metoda formare fondurile europene contributii economica vol gen text industria invatamantul constructii sociale imaginea universitatii romanesti secolul xxi vectorii sai simbolica seductie sphere publique democratisation vie politique les medias roumanie putere imaginar lemn mediul online pragmatica ironiei studiu asupra scrisa romaneasca scena treducerii pieselor teatru dileme democratice decizie politicile take floor professional theoretically contextualized introducere designul discourses perceptions mentalities mapping heterogenity qualitative research confuzii prostii rautati azi challenges show ghid esential promovare productia televiziune strategii principii productiei film analiza ipoteze ipostaze cum produci distribui continut poe romantism modernism postmodernism implicatii jurnalistice fantastice science fiction reprezentari stereotipuri mediatica comunista propaganda cenzura realitatea semn peirice deconstructia traditiei antropologie dimensiuni actionale practici curente criza reflectarea 2008 2009 volum coordonat marian petcu luminita rosca alina bargaoanu irina stanciugelu diana maria cismaru valentina pricopie dorin popa dumitriu cseke peter ligia stela florea coord maxim danciu andra teodora cataris andreea mogos iulia mateiu aura chereches tatiana slama cazacu madalina bira balasescu sandu frunza mihaela alexandra bardan loredana ivan mirabela neagu pascal lardellier felecan mirela abrudan adina palea editor coordonator ilie constantin schifirnet lucian pricop solomon meca zbuchea florina pinzaru cristina galalae anca daniela manea corina sorana matei adela rogojinaru isabelle garcin marrou cristian florin popescu carmen ardelean rodger streitmatter zoltan rostas sorin stoica odette arhip nicolae frigioiu anabella tarnovan rodica savulescu amalia petrovici nicoleta corbu florenta toader catalina grigorasi sofia tudor iacob dumitru camelia crisan catalin mosoia bortun stavre raluca adriana tran vasile rares iordache radut bilbiie minodora salcudean boutaud felix nicolau dimitrie todoran stephane olivesi negoita zanfir coordonatori julia szambolics georgeta drula elena negrea tiberiu troncota liliana corobca iorga stanescu daiana gheorghe onut arlette bouzon gabriela wolstenholme bianca mitu sperlea teodor horea mihai badau duduciuc miroslav stanici rotaru traciuc doina rusti roxana raceanu draganovici dorina gutu ileana delia balaban ioan hosu petre balbaie roventa frumusani aurelia daba buzoianu brenden leam gray margareta bunea pantea irena chiru marinescu salavastru oprea remus laura marusca rusu pasarin sireteanu dragan moldovan danut ungureanu salcudeanu paul aparaschivei jurj mariana cernicova buca gabriel mugur dragomir laurentiu tiru szabo moraru

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 23 18 LEI
Politica si reality show
Bianca Mitu
Colectia: Comunicare media
Categoria: Comunicare

Cartea Politica si Reality Show prezinta un incontestabil caracter de noutate si este organizata dupa principii didactice, putand constitui un manual de intelegere a problemelor democratiei si implicarii politice a cetatenilor romani si o baza pentru intelegerea evolutiei fenomenului reality- TV si a impactului acestuia asupra societatii. Emisiunile de divertisment pot constitui o sursa de informare politica si pot oferi exemple de gandire si actiune politica. Importanta temei este vitala pentru mediul stiintific romanesc, cartea de fata putand constitui un fundament pentru abordarea viitoare a relatiei dintre politica, cultura populara, divertisment si cetatenie activa, dar si un punct de plecare pentru o abordare comparativa a acestor probleme la nivel global. O lectura placuta si utila pentru toti cei pasionati de reality- show- uri, de transformarea sferei publice datorita emotionalului sau de problemele implicarii politice a cetatenilor.

Conf. univ. dr. Valentina Marinescu

buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Comunicare media
Sexul vinde
Rodger Streitmatter
ISBN: 978-973-733-087-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Efectele comunicarii
Valentina Marinescu
ISBN: 973-8051-87-8
PRET: 12  9 LEI
Stoc epuizat... 

Comunicarea virtuala
Ileana Rotaru
ISBN: 978-606-8139-39-5
PRET: 30  24 LEI
Stoc epuizat... 

La Turquie en Europe. Construction discursive de l'alterite
Valentina Pricopie
ISBN: 978-606-8320-81-6
PRET: 26  20 LEI
Stoc epuizat... 

Fondurile europene
Alina Bargaoanu
ISBN: 978-973-733-312-4
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Relatari din primul razboi mondial prezentate in presa ecleziastica din Banat
Maria-Alexandra Pantea
ISBN: 978-606-749-218-7

Volumul semnat de Maria Alexandra Pantea, doctor in istorie si cercetator consacrat, care isi documenteaza lucrarile publicate prin izvoare arhivistice de o inestimabila valoare istorica, reprezinta o culegere de texte referitoare la participarea romanilor din fosta monarhie dualista in evenimentele tragice in care omul obisnuit - taranul de la sat, preotul, invatatorul, meseriasul, a fost desprins fara voia sa din sanul familiei
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Teoria comunicarii
Irina Stanciugelu, Raluca Tudor, Adriana Tran, Vasile Tran
ISBN: 978-606-749-002-2
PRET: 32  26 LEI
Stoc epuizat... 

Marketing si cinema. Arta. Thenica. Stare de spirit - ed a II-a
Lucian Pricop, Ada Solomon, Maxim Meca
ISBN: 978-606-8536-96-5
PRET: 50  40 LEI
Stoc epuizat... 

Responsabilitatea sociala corporatista
Luminita Oprea
ISBN: 973-733-056-0
PRET: 15  12 LEI
Stoc epuizat... 

Lacrimi si durere. Agresivitate si violenta
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-606-8571-74-4
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Comunicarea radiofonica. Provocarile prezentului
Gabriela Rusu Pasarin
ISBN: 978-606-662-028-4
PRET: 31  24 LEI
 buc.

Current trends in international public relations
Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme
ISBN: 978-973-733-406-0
PRET: 40  32 LEI
Stoc epuizat... 

Jurnalism romanesc in exil si diaspora
Ilie Rad (coordonator)
ISBN: 978-606-92290-6-4
PRET: 37  29 LEI
 buc.

Take the Floor Professional Communication Theoretically Contextualized
Felix Nicolau
ISBN: 978-606-8571-59-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Politica 2.0 08.Politica marketingului politic
Sorin Tudor
ISBN: 978-973-733-277-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Identitatea profesionala a specialistilor in relatiile publice
Adina Palea
ISBN: 978-606-8571-04-1
PRET: 18  15 LEI
 buc.

Televizorul in "micul infern"
Zoltan Rostas, Sorin Stoica
ISBN: 973-733-011-0
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Psihologia reclamei (ed. noua)
Dimitrie Todoran
ISBN: 978-606-8320-70-0
PRET: 22  17 LEI
Stoc epuizat... 

Putere si imaginar politic
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-606-8536-93-4
PRET: 27  22 LEI
Stoc epuizat... 

Mastile comunicarii de la etica la manipulare si inapoi
Irina Stanciugelu
ISBN: 978-973-733-349-0
PRET: 36  28 LEI
 buc.

Realitatea ca semn. C.S. Peirice si deconstructia traditiei
Gheorghe Jurj
ISBN: 978-606-749-151-7

Intr-un limbaj simplu, accesibil oricui interesat de subiect, Jurj elucideaza intai locul lui Peirce in traditia milenara a filozofiei si a semioticii, de la Aristotel pana azi, conform ultimelor modalitati de abordare in epistemologia istorica, care incearca sa identifice atat elementele de continuitate cat si cele de discontinuitate in interiorul istoriei ideilor.
 
PRET: 60  48 LEI
 buc.

Competenta emotionala si evaluare interpersonala
Loredana Ivan, Elena Madalina Iorga, Dan Florin Stanescu (Coordonatori)
ISBN: 978-606-8571-40-9
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Social media si managementul reputatiei
Diana Maria Cismaru
ISBN: 978-606-8320-35-9
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

New Media (editie noua)
Dorina Gutu
ISBN: 978-973-733-275-2
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

Limba de lemn in presa
Ilie Rad (coordonator)
ISBN: 978-606-92290-5-7
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Industriile culturale in Romania 1970-1989. I - Strategia politicii culturale
Alexandra Bardan
ISBN: 978-606-8320-51-9
in curand... 

Relatiile publice - fundamente interdisciplinare (ed noua)
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-606-8139-11-1
PRET: 20  16 LEI
 buc.

E. A. POE: romantism, modernism, postmodernism. Implicatii jurnalistice, fantastice si science fiction
Lucian-Vasile Szabo
ISBN: 978-606-8571-54-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
Luminita Rosca
ISBN: 978-973-733-395-7
PRET: 24  19 LEI
 buc.

O cronologie a cenzurii in Romania
Marian Petcu (coord.)
ISBN: 978-606-749-155-5

Volumul de fata este realizat de 24 de specialisti a?" arhivisti, profesori, cercetatori - si prezinta dispozitivul cenzural (legi, dispozitii, decizii), mecanismele cenzurale (avertismente/ somatii/ suspendari/ suprimari), varietatea si versatilitatea interdictiilor, vesmintele ipocriziei, chiar si fatete ale absurdului. Numeroase exemple completeaza informatia de tip normativ.
 
PRET: 65  52 LEI
 buc.

PR trend - societate si comunicare
Delia Balaban, Ioan Hosu
ISBN: 978-973-733-386-5
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Aspecte ale polifoniei lingvistice
Diana Felecan
ISBN: 978-606-8139-32-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Responsabilitatea sociala corporativa de la relatii publice la dezvoltare durabila
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-8320-31-1
PRET: 59  47 LEI
 buc.

Comunicare nonverbala si constructii sociale
Loredana Ivan, Alina Duduciuc
ISBN: 978-606-8320-22-9
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities
Valentina Pricopie, coord.
ISBN: 978-606-8320-80-9
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Presa primului razboi mondial
Catalin Negoita, Zanfir Ilie (coordonatori)
ISBN: 978-606-749-016-9
PRET: 55  44 LEI
 buc.

Comunicarea interna in organizatii
Diana Maria Cismaru
ISBN: 978-973-733-199-1
PRET: 22  17 LEI
Stoc epuizat... 

Discursul puterii
Constantin Salavastru
ISBN: 978-973-733-371-1
PRET: 35  28 LEI
Stoc epuizat... 

Teatrul ca joc si metoda de formare
Alina-Maria Moldovan
ISBN: 978-606-749-120-3

Volumul Alinei Moldovan, Teatrul ca joc si metoda de formare, se inscrie, asa cum si titlul ne avertizeaza, in aria pedagogiei teatrale, autoarea propunandu-si o cercetare care sa evite, pe cat posibil, discursul inferential, subiectiv.
 
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Complementele in limba romana actuala. Elemente de sintaxa si functionare discursiva
Daiana Felecan
ISBN: 978-606-8139-61-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Autor de unul singur. Retete pentru scrierea creativa
Danut Ungureanu
ISBN: 978-606-749-185-2

Am intitulat volumul de fata "Autor de unul singur" dintr-un motiv foarte simplu. Este pentru mine un prilej de a impartasi cateva din constatarile legate de propria mea evolutie in domeniul scrisului creativ, fara nici cea mai mica pretentie didactica.
 
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Comunicare mediatica
Delia Balaban
ISBN: 978-973-733-313-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Comunicare si conflict. Managementul comunicarii in solutionarea amiabila a conflictelor
Laura Marusca
ISBN: 978-606-92290-2-6
PRET: 24  19 LEI
 buc.

Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului
Constantin Schifirnet
ISBN: 978-606-8571-50-8
PRET: 22  17 LEI
 buc.

Industria media si invatamantul jurnalistic
Ilie Rad
ISBN: 978-606-8571-98-0
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Dictionarul jurnalistului de radio
Radut Balbaie
ISBN: 973-849-783-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Translating for the Future. What, how, why do we translate
Carmen Ardelean
ISBN: 978-606-749-133-3

A well-known researcher and translator, Carmen Ardelean offers now the sequel to her previously published study on Translation Studies. Acquiescing to the perception of translators as cultural mediators, the author becomes more specific when she dwells upon the importance of teams of people with multiple specialisations working in the field of localization. It is of no minor importance to mention that Professor Ardelean teaches at the university level a course of localization, among others.
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Fondul si forma
Maria Iacob, Dumitru Iacob
ISBN: 978-606-8139-47-0
PRET: 33  24 LEI
 buc.

Brandurile globale. O cercetare cros-culturala
Nicoleta Corbu
ISBN: 978-606-92275-7-2
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

Ordinea si dezordinea simbolurilor
Corina Sorana Matei
ISBN: 978-606-8536-97-2
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Comunicare audiovizuala
Ion Stavre
ISBN: 978-606-8320-12-0
PRET: 40  32 LEI
Stoc epuizat... 

Independenta mass-mediei si libertatea de exprimare.
Coord. Ilie Rad
ISBN: 978-606-749-207-1

Volumul Independenta mass?mediei si libertatea de exprimare reuneste lucrarile prezentate la simpozionul desfasurat sub acelasi generic, in organizarea Departamentului de Jurnalism al Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, din cadrul Universitatii "Babes?Bolyai" din Cluj?Napoca, in zilele de 14?15 octombrie 2016.
 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009
Mirela Abrudan
ISBN: 978-606-8139-17-3
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Documentarea in jurnalism
Ilie Rad (coordonator)
ISBN: 978-606-8139-77-7
PRET: 37  28 LEI
 buc.

Mareea neagra: Limba romana sub asediu. Greseli de exprimare in mass media din Romania
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-749-046-6

In Romania, gramatica limbii romane constituie o stiinta esoterica. O stiinta stapanita de o mana de initiati - si acestia, tot mai putini de la un an la altul. (...) Lipsa deprinderii de a medita asupra instrumentului folosit in comunicare se manifesta nu numai la nivelul "omului simplu", al "omului de pe strada", ci si la nivelul omului instruit, obisnuit sa reflecteze la o sumedenie de lucruri, de subiecte, teme si tematici.

 
PRET: 27  22 LEI
Stoc epuizat... 

In asteptarea Europei si dupa. Transformarile discursului jurnalistic in Romania europeana
Valentina Pricopie
ISBN: 978-606-8320-82-3
PRET: 32  26 LEI
 buc.

De la fantezia romantismului la manipularea contemporana
Odette Arhip
ISBN: 978-606-8536-79-8
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Journalism in times of major changes. Critical perspectives
Raluca Petre
ISBN: 978-606-662-026-0
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Interviul, placerea dialogului
Radut Bilbiie
ISBN: 978-606-8536-77-4
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Comunicare si publicitate
Dorin Popa
ISBN: 973-733-025-0
PRET: 13  10 LEI
 buc.

Comunicare interpersonala editita 2
Irena Chiru
ISBN: 978-973-733-357-5
PRET: 27  21 LEI
Stoc epuizat... 

Bujor Nedelcovici Intre atractia scriiturii si datoria marturisirii
Maria-Mirabela Neagu
ISBN: 978-606-8571-42-3
PRET: 32  26 LEI
Stoc epuizat... 

Jurnalismul traditional si New Media
Ilie Rad
ISBN: 978-606-8571-18-8
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Dictionar de tehnici creative
Gheorghe Onut
ISBN: 978-606-749-088-6

Dictionarul de tehnici creative este editia a doua la Masina de idei, titlul sub care a aparut acum zece ani. Motivele reeditarii sunt cat se poate de clare: tirajul primei editii - nu tocmai mititel, mai ales cand e vorba de piata de carte din Romania de astazi
 
PRET: 50  40 LEI
 buc.

Contributii la istoria economica a presei din Romania
Marian Petcu (coord.)
ISBN: 978-606-749-156-2

- Istoria economica a presei din Romania - schita istorica / Marian PETCU, Universitatea din Bucuresti
- Planurile tarifare si incasarile din publicitate ale unui ziar bisericesco-politic (1897-1936) / Marius Florin DRASOVEAN, Universitatea din Bucure
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Fotojurnalism si imagine
Editor-coordonator Ilie Rad
ISBN: 978-606-749-103-6

Volumul de fata include 20 de comunicari stiintifice, sustinute la cel de-al XIV-lea Simpozion National de Jurnalism, cu participare internationala, avand tema Fotojurnalism si imagine, simpozion organizat de Departamentul de Jurnalism al Universitatii "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca, in zilele de 6-7 noiembrie 2015.
 
PRET: 50  40 LEI
Stoc epuizat... 

Tirania actualitatii
Alina Bargaoanu
ISBN: 978-973-733-114-4
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Relatiile publice si noua societate (ed. noua)
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-8320-32-8
PRET: 28  22 LEI
 buc.

Analiza discursului. Ipoteze si ipostaze ed. a II-a
Daniela Roventa-Frumusani
ISBN: 978-606-8320-97-7
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
ISBN: 978-606-92275-3-4
PRET: 47  32 LEI
Stoc epuizat... 

Studii si cercetari de istorie a publicitatii
Volum coordonat de Marian Petcu
ISBN: 978-606-749-037-4

Ziceri despre trebuincioasa publicitate - Marian Petcu
Publicitatea pentru comertul cu robi, in tarile Romane - Marian Petcu
?In cautarea corpului pierdut" -reprezentari ale corporalitatii in insertiile ziarului "Epoca", la sfarsitul secolului al XIX-lea - Marius Florin Drasovean
Reclama caselor de comert si a magazinelor, in presa basarabeana (sf. sec. XIX - inc. sec. XX) - Vera SERJANT
Publicitatea cartii basarabene, in perioada tarista - Maria Danilov
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Cinci pre(texte) de istoria presei
Radut Bilbiie
ISBN: 978-606-749-007-7
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Antropologie politica
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-973-733-348-3
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Bloguri, facebook si politica
Tudor Salcudeanu, Paul Aparaschivei, Florenta Toader
ISBN: 978-606-92275-2-7
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Ziua agentiilor de presa editia a V-a
***
ISBN: 978-606-8139-99-9
PRET: 15  12 LEI
 buc.

Relatii publice. Dimensiuni actionale si practici curente
Amalia M. Petrovici
ISBN: 978-606-749-128-9

Demersul nostru are ca punct de plecare convingerea ca reusita oricarei activitati umane - respectiv, a activitatii de relatii publice - este strans corelata cu modul in care sunt practicate relatiile publice, de strategiile de comunicare utilizate in cadrul acestora.
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Teoria legaturii ritualice (editie noua)
Pascal Lardellier
ISBN: 978-973-733-342-1
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Mass media si gandire critica
Aurelia Ana Vasile
ISBN: 978-606-662-027-7
PRET: 26  20 LEI
 buc.

Lumini si umbre in cetatea soarelui. Patologii politice
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-606-749-109-8

A vorbi de patologiile politice in conditiile valului urias de proteste impotriva practicilor politicianiste si a unui anumit mod de a face politica este un risc asumat.
Pentru ca, din nefericire, in spatiul unui volum de maximum 250 de pagini nu putem epuiza radiografia tumorilor, benigne sau maligne, ale organismului politic.
 
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Patrimoniu cultural si constructie nationala in Romania secolului al XIX-lea, de la discurs la practice
Madalina Bira
ISBN: 978-606-8571-47-8
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Valori ale presei maghiare din Romania. 1919-2004 Studii si eseuri
Cseke Peter
ISBN: 978-606-749-008-4
PRET: 38  31 LEI
 buc.

Mesajul subliminal in comunicarea actuala
Doina Rusti
ISBN: 973-733-010-2
PRET: 15  12 LEI
Stoc epuizat... 

Media vs. Terorism
Isabelle Garcin-Marrou
ISBN: 973-733-014-5

Aceasta carte arata ca actiunea terorista constrange presa sa ii inventeze un loc al sau, pus adesea in discutie, si ca modul de abordare al violentei teroriste constituie cheia intelegerii raporturilor dintre mass-media si democratie.
 
PRET: 13  10 LEI
 buc.

Brand-urile in era Web 2.0. Continutul generat de consumator
Rodica Savulescu
ISBN: 978-606-749-141-8

In era Web 2.0, brand-urile nu mai apartin comunicatorilor, ci consumatorilor. Bariera dintre producatorii de continut si consumatorii acestuia pare sa devina invizibila odata cu aparitia noilor tehnologii.
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Vocile schimbarii
Miroslav Stanici
ISBN: 978-606-749-213-2

Miroslav Stanici se apropie in volumul de fata de constructia implicita a unei realitati intersubiective. El aduna un numar de 28 de interviuri care descriu un eveniment, miscarile sociale din Romania anului 2012, construind un discurs complex in sens "foucaultian".
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Selfie, descoperirea fetei
Rares Iordache
ISBN: 978-606-8571-53-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Comunicare, semiotica si semne publicitare
J.J. Boutaud
ISBN: 973-733-040-4
PRET: 14  11 LEI
Stoc epuizat... 

Relatii publice si publicitate
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-078-9
PRET: 20  16 LEI
Stoc epuizat... 

Cu blogul pe glob. New Media intre inventatori si gospodine.
Raluca Tudor
ISBN: 978-606-8571-30-0
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Managementul productiei de film
Lucian Pricop
ISBN: 978-606-8320-04-5
PRET: 45  36 LEI
Stoc epuizat... 

De la text la scena. Aspecte ale treducerii pieselor de teatru
Mihai Draganovici
ISBN: 978-606-749-013-8
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Politica si reality show
Bianca Mitu
ISBN: 978-606-8571-12-6
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Manual de Jurnalism, vol. I, editia 2
Cristian Florin Popescu
ISBN: 973-8497-17-5
PRET: 26  21 LEI
Stoc epuizat... 

La sphere publique, la democratisation de la vie sociale et politique et les medias en Roumanie
Luminita Rosca
ISBN: 978-606-662-031-4
PRET: 28  22 LEI
 buc.

Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea nonverbala
Loredana Ivan
ISBN: 978-973-733-345-2
PRET: 33  26 LEI
Stoc epuizat... 

Religion, culture and ideology in America
Sandu Frunza, Mihaela Frunza
ISBN: 978-606-662-033-8
PRET: 40  32 LEI
 buc.

New Media, Social Media si jurnalismul actual
Minodora Salcudean
ISBN: 978-606-749-020-6
PRET: 29  24 LEI
Stoc epuizat... 

Managementul reputatiei in mediul online
Diana-Maria Cismaru
ISBN: 978-606-749-027-5
PRET: 29  24 LEI
Stoc epuizat... 

Sport si Media. Din culisele unui "joint-venture" de succes.
Diana Dumitriu
ISBN: 978-606-8571-14-0
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Politica user friendly - despre consultanti politici si Facebook in Romania si Republica Moldova
Florenta Toader, Catalina Grigorasi, Sofia Frunza
ISBN: 978-606-8320-23-6
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Comunicare si cultura. Aplicatii interdisciplinare
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-081-9
PRET: 30  24 LEI
Stoc epuizat... 

Corporatiile si societatea. Responsabilitate sociala corporativa intre act voluntar si obligatie
Camelia Crisan
ISBN: 978-606-8536-82-8
PRET: 30  24 LEI
Stoc epuizat... 

Comunicare si cultura organizationala
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-310-0
PRET: 35  28 LEI
Stoc epuizat... 

Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie
Madalina Moraru
ISBN: 978-606-749-012-1

In cautarea unui fel de a vorbi despre sine cat mai deplin, care sa ingemaneze puterea cuvantului cu pasiunea, Madalina Moraru a ales calea acestei carti. Preocupata la inceputurile carierei de literatura, pe care o indrageste in continuare foarte mult, autoarea s-a indreptat spre un domeniu provocator ce-i permite sa fie la fel de libera in gandire si creativa: spre publicitate.
 
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Manual de Jurnalism Online - Cum sa produci si sa distribui continut de succes in online
Horea Mihai Badau
ISBN: 978-606-749-043-5
PRET: 37  30 LEI
Stoc epuizat... 

Comunicare simbolica si seductie
Sandu Frunza
ISBN: 978-606-8571-33-1
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Bazele epistemice ale comunicarii
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-8571-07-2
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

Manual de fotojurnalism
Gabriela Sandu
ISBN: 973-8497-98-1
PRET: 35  28 LEI
Stoc epuizat... 

Comunicare, relatii publice si globalizare
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-119-9
PRET: 35  28 LEI
Stoc epuizat... 

Comunicarea manageriala
Stephane Olivesi
ISBN: 973-733-018-8
PRET: 15  12 LEI
Stoc epuizat... 

Tendinte in Pr si Publicitate
Delia Balaban, Mirela Abrudan
ISBN: 978-973-733-278-3
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Mass media: reprezentari sociale si stereotipuri
Madalina Balasescu
ISBN: 978-606-8571-10-2
PRET: 22  18 LEI
Stoc epuizat... 

Manual de Jurnalism vol. II
Cristian Florin Popescu
ISBN: 973-8497-96-5
PRET: 26  21 LEI
Stoc epuizat... 

Media si imagologia
Ana Maria Sireteanu
ISBN: 973-733-043-9
PRET: 14  11 LEI
Stoc epuizat... 

Dileme democratice. Decizie si comunicare in politicile publice
Andreea Roxana Raceanu
ISBN: 978-606-93388-4-1
PRET: 39  32 LEI
 buc.

Jurnalism de stiinta
Catalin Mosoia
ISBN: 978-973-733-182-3
PRET: 15  12 LEI
 buc.

Gen, text si discurs jurnalistic
Ligia Stela Florea (coord.) Ion Maxim Danciu, Andra Teodora Cataris, Andreea Mogos, Iulia Mateiu, Aura Chereches
ISBN: 978-606-8320-25-0
PRET: 60  48 LEI
 buc.

Relatiile publice - evolutie si perspective (ed. noua)
Remus Pricopie
ISBN: 978-606-8139-88-3
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

PR versus jurnalism - influente bilaterale
Julia Szambolics
ISBN: 978-606-8571-37-9
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Comunicarea in organizatiile militare
Nicolae Rotaru
ISBN: 973-733-019-6
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Morpheus: From words to images intersemiotic translations
Felix Nicolau
ISBN: 978-606-749-137-1

Developments have seen a certain blurring of research between the different typesof translation. Thus, research into audiovisual translation now encompassessign language, intralingual subtitles, lip synchronization for dubbing as well asinterlingual subtitles;
 
PRET: 27  22 LEI
Stoc epuizat... 

Advertising constructs reality
Sandu Frunza
ISBN: 978-606-8571-46-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Fondements de la communication des organisations
Adela Rogojinaru, Arlette Bouzon
ISBN: 978-973-733-254-7
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Socio-communicational capital in the digital age
Anabella-Maria Tarnovan
ISBN: 978-606-749-108-1

This book is the result of the author's intense preoccupation with two aspects in the society of today social capital and communication, notably digital network communication for social change and development. It goes without saying that while both communication and social capital have always constituted a priority for sustainable development, the rise of the network society adds another dimension to this complex interplay.
 
PRET: 28  22 LEI
 buc.

Interviul. Recurs la memoria culturala
Gabriela Rusu Pasarin
ISBN: 978-606-8139-05-0
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Comunicare etica si responsabilitate sociala
Sandu Frunza
ISBN: 978-606-8139-90-6
PRET: 26  20 LEI
 buc.

Confuzii, greseli, prostii si rautati in limba romana, azi
Tatiana Slama-Cazacu
ISBN: 978-606-8139-16-6
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Teleromania in 10 zile
Ioan Dragan, Diana-Maria Cismaru
ISBN: 978-973-733-307-0
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Obiectivitatea in jurnalism
Editor coordonator, Ilie Rad
ISBN: 978-606-8320-98-4
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Jurnalism radio
Vasile Traciuc
ISBN: 973-8497-31-0
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Jurnalismul o preocupare a elitei. Studii si cercetari de istorie a presei
Coordonatori: Radut Bilbiie, Florin Sperlea, Mihaela Teodor
ISBN: 978-606-8536-78-1
PRET: 45  36 LEI
Stoc epuizat... 

Manual de Jurnalism. Redactarea textului jurnalistic. Genurile redactionale.
Cristian Florin Popescu
ISBN: 973-733-042-0
PRET: 26  21 LEI
 buc.

Imaginea universitatii romanesti in secolul XXI si vectorii sai
Mariana Cernicova Buca, Gabriel Mugur Dragomir, Laurentiu Gabriel Tiru
ISBN: 978-606-8571-05-8
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Romania comunista - propaganda si cenzura
Tiberiu Troncota
ISBN: 978-973-733-092-5
PRET: 17  13 LEI
 buc.

Mapping Heterogenity: Qualitative Research in Communication
Loredana Ivan, Corina Daba-Buzoianu, Brenden Leam Gray (coordonatori)
ISBN: 978-606-8571-51-5
PRET: 60  48 LEI
 buc.

Pragmatica ironiei. Studiu asupra ironiei in presa scrisa romaneasca
Elena Negrea
ISBN: 978-606-8139-33-3
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Mediamorfoze
Coordonator Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-058-9

Volumul Mediamorfoze reuneste lucrari care analizeaza raportul dintre istorie si media, intrucat jurnalistul participa la scrierea istoriei, prin articolele sale, devenite, peste timp, documente de arhiva, precum si articole care analizeaza impactul noilor tehnologii asupra istoriei recente.
 
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Brandul de oras ca vector al brandului de tara
Sibiu - Capitala europeana a culturii

Gabriela V. Popescu
ISBN: 978-606-749-287-3

Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata.
 
PRET: 39  32 LEI
 buc.

Productia de televiziune: strategii, principii, tehnici
Madalina Balasescu
ISBN: 978-606-749-048-0

"Relatia mea cu televiziunea este una pasionala, dureaza de mai bine de 20 de ani si isi are inceputurile intr-un final de octombrie 1994, cand dadeam concursul pentru un post reporter in redactia de stiri a Tele 7 abc. Era perioada magica a inceputurilor in orice in noua societate post-comunista: a presei democratice, a experimentelor profesionale, a inceputurilor academice in formarea jurnalistica, a inceputurilor jurnalismului de "aur" in televiziune: asumat social, vocal profesional, motivat de multa pasiune si entuziasm profesional.
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Cleopatra - identitati conflictuale
Anca-Margareta Bunea
ISBN: 978-606-749-116-6

"Cartea de fata este o ampla opera de cercetare aplicata reprezentarilor literare si cinematografice ale Cleopatrei, reunind intr-un tot unitar si coerent o multitudine de abordari si opinii divergente, ceea ce o face sa reprezinte o contributie valoroasa la iluminarea diverselor fatete ale acestui mit istoric, cu reflexe atat de variate de-a lungul epocilor."
 
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Expertiza etica si actiune sociala
Mihaela Frunza
ISBN: 978-606-8320-30-4
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Brandul personal de la extaz la agonie
Anca Daniela Manea
ISBN: 978-606-8320-28-1
PRET: 30  24 LEI
Stoc epuizat... 

New media - trends and challenges
Georgeta Drula
ISBN: 978-606-8571-85-0
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Introducere in designul de presa
Alexandra Bardan
ISBN: 978-606-8320-36-6
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Epurarea cartilor in Romania. Documente (1944-1964)
Liliana Corobca
ISBN: 978-606-8139-68-5
PRET: 40  32 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup