Un blog
kriminal
Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Iubire periculoasa. Volumul I - Obsesie
  2. Cultura motocicletelor. Studii de sociologia moto-mobilitatii
    EDITIE LIMITATA
  3. Sub steaua infrarosie
  4. Uneori, cand visez
  5. Vanatorii de capete
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Premium
Casmir
SFFH
Comunicare media
Istorie
» mai multe

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


Stoc epuizat ...
Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel
Mihaela Dinu
Colectia: Smart Books
Categoria: Economie

Globalizarea pare la prima vedere o notiune abstracta, ceva teoretic, greu de inteles si care nu are urmari practice. Sau, daca procesul de globalizare are o oarecare implicatie economica, aceasta nu este la nivelul fiecaruia dintre noi, ci ar trebui sa framante mintile guvernelor, decidentilor economici, elitelor academice si de afaceri ale tarilor. In nici un caz omul obisnuit nu ar trebui sa-si bata capul, caci are atat de multe probleme pe cap incat doar de globalizare nu-i mai arde. Gresit!!!
Globalizarea este poate sursa multor probleme de pe capul fiecaruia dintre noi, dar nu intelegem de unde ni se trage nemultumirea. Simtim din plin efectul, suntem neputinciosi in incercarea de schimbare a evolutiei economice, nu putem sa definim exact de unde vine fenomenul si cum se dezvolta, si, din acest motiv, dam vina pe oricine ne iese in cale, de la vecin, la sef sau guvern. Nimeni nu-i perfect si oricine probabil merita sa fie criticat. Faptul ca nu intelegem ce reprezinta globalizarea, nu inseamna ca nu suntem afectati sau influentati de ea. Nivelul nostru de bunastare, durata de viata, intensitatea crescuta a activitatilor pe care le desfasuram, evolutia copiilor nostri, sistemul de educatie si de sanatate sunt doar cateva dintre aspectele vietii noastre, care sunt influentate dramatic de globalizare.
Se va opri sau reduce ca intensitate aceasta puternica influenta a globalizarii? Se va aplica doar asupra unora dintre romani? Putem, noi ca tara, sa ne izolam indiferent de deciziile pe care le vom lua intern? Daca o ignoram, poate dispare? Nu. Nu. Nu. Nu. Aproape am putea spune ca, intr-o lume plina de incertitudini, moartea si globalizarea sunt singurele certitudini. Si atunci nu ar fi bine sa stim cat mai multe despre globalizare? Daca nu putem sa o stopam sau sa o incetinim ca proces, macar sa cunoastem care sunt efectele ei, sa profitam de avantajele pe care ni le aduce si sa putem reduce, cat de cat, efectele ei mai putin nefaste asupra vietii noastre, a familiei si a celor din jurul nostru. Cel putin atat putem face, daca stim cu ce avem de-a face.


 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
Stoc epuizat... 

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 33  26 LEI
Stoc epuizat... 

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Codul secret al succesului. Codul JeDI
Claudiu Simion, Janina-Lorelei Simion
ISBN: 978-606-749-195-1

Rezultat al experientelor adunate de-a lungul anilor, aceasta carte structureaza revelatiile pe care le-am avut in diferite etape din viata, intr-o ordine logica, sub forma unui ghid spre excelenta atat in plan profesional cat si personal.
 
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 33  27 LEI
Stoc epuizat... 

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 39  31 LEI
Stoc epuizat... 

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Stoc epuizat... 

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup