Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. SCHIȚE DE IUBIRE. Antologie de povestiri romance
  2. Tot timpul din lume
  3. Parfumul Cracoviei
  4. Iubire periculoasă, volumul 4 - Colaps
  5. DOMINO 2. Misterele Rasnovului
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Premium
Casmir
SFFH
Comunicare media
Istorie
Calatorii
Autoeducare
Ramirez books
Crime scene
Thriller & Mystery
Lit
Tritonic Junior
Gastronomie
Sociologie
Smart Books
Medicina
Antropologie
Albume
Diverse
Economica
Studii feministe
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Psihologie
Administratie publica
Sens
Studii de securitate
Uniunea europeana
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Asistenta sociala
Stiinte politice
Etichete
globalizarea afacerilor cum scrie best seller editia doua liderii buni pun intrebari mai bune ghid esential promovare managementul inovatiei organizationale drumul spre excelenta cunostintelor proiectelor essays taxation and international relations teorie diagnoza organizationala repere pentru management eficient business storytelling branduri povesti social media sunt dinamita
ghid
practic autori
cum
vinzi mult faci remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa marketing muzeal non marketeri solutii consolidare brandului corporativ prin riscurilor universitatea antreprenoriala analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane personalului editor unul singur industria cartii felicitari fost promovat manager motivarii membrilor echipelor telecom cercetare piata internationalizarea economia intelesul tuturor arta stiinta leadershipului theoretic codul secret succesului jedi capitalului uman companiile multinationale din romania manual studii caz practici bancare nativi digitali pregatiti liderul transformational carismatic competente emotionale valori riscul și brandurile corporative sinteze studenți laurentiu mihai treapat claudiu simion janina lorelei florina pinzaru alexandra zbuchea editor mariana nicolae costin damasaru elena madalina vatamanescu ramona leon cristina galalae andreea mitan catalina rosca andreia andrei monica ramirez cornelia maxim carmen novac stefan stanciu lucian anghel delia dumitrescu lindsay tighe bogdan hrib mihaela dinu autor laurence bryan traducere billig ioana maria petrescu

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 33 26 LEI
Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel
Mihaela Dinu
Colectia: Smart Books
Categoria: Economie

Globalizarea pare la prima vedere o notiune abstracta, ceva teoretic, greu de inteles si care nu are urmari practice. Sau, daca procesul de globalizare are o oarecare implicatie economica, aceasta nu este la nivelul fiecaruia dintre noi, ci ar trebui sa framante mintile guvernelor, decidentilor economici, elitelor academice si de afaceri ale tarilor. In nici un caz omul obisnuit nu ar trebui sa-si bata capul, caci are atat de multe probleme pe cap incat doar de globalizare nu-i mai arde. Gresit!!!
Globalizarea este poate sursa multor probleme de pe capul fiecaruia dintre noi, dar nu intelegem de unde ni se trage nemultumirea. Simtim din plin efectul, suntem neputinciosi in incercarea de schimbare a evolutiei economice, nu putem sa definim exact de unde vine fenomenul si cum se dezvolta, si, din acest motiv, dam vina pe oricine ne iese in cale, de la vecin, la sef sau guvern. Nimeni nu-i perfect si oricine probabil merita sa fie criticat. Faptul ca nu intelegem ce reprezinta globalizarea, nu inseamna ca nu suntem afectati sau influentati de ea. Nivelul nostru de bunastare, durata de viata, intensitatea crescuta a activitatilor pe care le desfasuram, evolutia copiilor nostri, sistemul de educatie si de sanatate sunt doar cateva dintre aspectele vietii noastre, care sunt influentate dramatic de globalizare.
Se va opri sau reduce ca intensitate aceasta puternica influenta a globalizarii? Se va aplica doar asupra unora dintre romani? Putem, noi ca tara, sa ne izolam indiferent de deciziile pe care le vom lua intern? Daca o ignoram, poate dispare? Nu. Nu. Nu. Nu. Aproape am putea spune ca, intr-o lume plina de incertitudini, moartea si globalizarea sunt singurele certitudini. Si atunci nu ar fi bine sa stim cat mai multe despre globalizare? Daca nu putem sa o stopam sau sa o incetinim ca proces, macar sa cunoastem care sunt efectele ei, sa profitam de avantajele pe care ni le aduce si sa putem reduce, cat de cat, efectele ei mai putin nefaste asupra vietii noastre, a familiei si a celor din jurul nostru. Cel putin atat putem face, daca stim cu ce avem de-a face.


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Cum se scrie un best-seller - editia a doua
Monica Ramirez
ISBN: 978-606-749-442-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Codul secret al succesului. Codul JeDI
Claudiu Simion, Janina-Lorelei Simion
ISBN: 978-606-749-195-1

Rezultat al experientelor adunate de-a lungul anilor, aceasta carte structureaza revelatiile pe care le-am avut in diferite etape din viata, intr-o ordine logica, sub forma unui ghid spre excelenta atat in plan profesional cat si personal.
 
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup