Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. NOIR de Brasov
  2. Iarna crimelor perfecte
  3. Zei straini
  4. Afaceri de familie
  5. Mör
  6. CALATORII PRIN IZOLARE. Mancaruri din continente
  7. Schite de iubire 2.0. Povestiri romance
  8. Inima castelului
  9. Toamna se numara cadavrele
  10. Filiera Greceasca editia a IV-a
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
DISCLAIMER
Stimați cumpărători,

Din cauza unei perioade foarte aglomerate vă anunțăm, cu rugămintea de a ne înțelege, că nu vom putea livra unele comenzi în intervalul promis – de 10 zile lucrătoare. Astfel în perioada 8 noiembrie 2021 – 3 ianuarie 2022 există riscul ca unele comenzi să fie trimise în 20 de zile lucrătoare. Pentru cei care doresc o livrare mult mai rapidă le recomandăm www.libris.ro.

Vă mulțumim.
COLECTII
Comunicare media
Thriller & Mystery
Smart Books
Casmir
Sociologie
SFFH
Asistenta sociala
Istorie
Lit
Studii feministe
Studii de securitate
Uniunea europeana
Tritonic Junior
Sens
Medicina
Antropologie
Diverse
Economica
Calatorii
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Resurse umane
Psihologie
Administratie publica
Crime scene
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Gastronomie
Stiinte politice
Vanity Books
Studii teologice
Filosofie
Etichete
managementul inovatiei organizationale drumul spre excelenta motivarii capitalului uman companiile multinationale din romania finanțele companiilor în economia piață analize și soluții practice manual studii caz bune practici bancare universitatea antreprenoriala editor unul singur management industria cartii arta stiinta leadershipului ghid theoretic practic solutii consolidare brandului corporativ prin riscurilor startup est social media sunt dinamita
ghid
pentru autori
cum
vinzi mai mult faci remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa personalului scurt editarea lucrarilor stiintifice liderii buni pun intrebari eficienta manageriala comunicarea criza riscul și brandurile corporative sinteze studenți esential promovare membrilor echipelor telecom cercetare piata the mitigation risk exposures through insurance atenuarea expunerilor risc asigurare english romanian bilingual edition analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane economie cultura interdisciplinare bancassurance internal and international pratice editia bilingva engleza romana finantele notiuni teoretice internationalizarea afacerilor business storytelling branduri povesti essays taxation relations intelesul tuturor 2021 liderul transformational carismatic competente emotionale valori teorie diagnoza organizationala repere eficient felicitari fost promovat manager dupa covid provocari intre digitalizare sustenabilitate rezilienta marketing muzeal non marketeri cunostintelor proiectelor leadership interconnected world inceput drum nativi digitali pregatiti globalizarea codul secret succesului jedi doua revazuta adaugita strategii manageriale activitatea bancara autor laurence bryan traducere billig laurentiu mihai treapat stefan stanciu octavian perpelea elena madalina vatamanescu bogdan hrib corina draganescu costin damasaru georgiana cristea lucian anghel mihaela dinu lindsay tighe delia dumitrescu mariana nicolae editor alexandra zbuchea florina pinzaru panzaru vitelar victor ciuciuc cornelia maxim anca rebeca cojocaru mircea luncan kaloian kirilov ioana maria petrescu ramona leon cristina galalae andreea mitan andreia andrei sergiu stan marian serbu claudiu simion carmen novac catalina rosca

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 39 31 LEI
Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea
Florina Pinzaru
Cristina Galalae
Andreea Mitan
Colectia: Smart Books
Categoria: Comunicare

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.Ghidul esential de promovare este gandit ca un instrument util pentru cei interesati de activitatea promotionala din motive profesionale (in special este utila pentru studenti si masteranzi in domenii economice, pentru noii angajati in departamente de marketing, promovare, relatii publice, in agentii de publicitate, precum si persoanelor care si-au deschis propria afacere).Desi se bazeaza pe studierea literaturii de specialitate, stilul este accesibil. Deoarece profesionistii in sfera marketingului si a promovarii utilizeaza cu precadere conceptele specifice in limba engleza, precum si datorita faptului ca traducerea unora dintre aceste notiuni in limba romana este uneori controversata, in lucrarea noastra utilizam cu precadere termenii in engleza conform uzantelor din industrie, dar incercam sa delimitam si aria semantica a echivalentelor in romana.Structura lucrarii nu este una academica.Se urmareste intelegerea conceptelor de imagine si promovare, oferirea instrumentele necesare dezvoltarii unor campanii de promovare adecvate si se ofera solutii legate de provocarile din sfera promovarii cu care se confrunta diverse tipuri de organizatii: de la cele mici si locale la societati transnationale. Lucrarea are o structura care imbina armonios conceptele teoretice, ultimele discutii in domeniu si exemplele practice.


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Dupa COVID-19: provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta
Florina Pinzaru, Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-749-576-8
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Economie si cultura. Studii interdisciplinare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-604-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Management and Leadership in an Interconnected World
Florina Panzaru, Alexandra Zbuchea, Alexandra Vitelar, Victor Ciuciuc
ISBN: 978-606-749-526-3
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 39  31 LEI
 buc.

STARTUP in EST
Mircea Luncan,Kaloian Kirilov
ISBN: 978-606-749-540-9

PRET: 55  44 LEI
 buc.

Scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice
Anca Mihai, Rebeca Cojocaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-517-1
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor EDITIA 2021
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-749-563-8
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Finantele companiilor in economia de piata. Notiuni teoretice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-505-8
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

The Mitigation of the Risk Exposures Through Insurance. Atenuarea expunerilor la risc prin asigurare - English-Romanian Bilingual Edition -
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu
ISBN: 978-606-749-610-9
PRET: 43  34 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Finanțele companiilor în economia de piață Analize și soluții practice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-525-6
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
Indisponibil momentan 

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Ghid pentru liderii la inceput de drum
Marian Serbu
ISBN: 978-606-749-611-6
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Codul secret al succesului. Codul JeDI - Editia a doua revazuta si adaugita
Claudiu Simion
ISBN: 978-606-749-673-4
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 33  27 LEI
 buc.

BANCASSURANCE. The Internal and International Pratice. Editia bilingva - engleza si romana
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu,Sergiu-Octavian Stan
ISBN: 978-606-749-476-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Strategii manageriale in activitatea bancara
Octavian Mihai Perpelea
ISBN: 978-606-749-599-7
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Eficienta manageriala in comunicarea de criza
Georgiana Cristea
ISBN: 978-606-749-654-3
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup