Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. SCHIȚE DE IUBIRE. Antologie de povestiri romance
  2. Tot timpul din lume
  3. Parfumul Cracoviei
  4. Iubire periculoasă, volumul 4 - Colaps
  5. DOMINO 2. Misterele Rasnovului
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Premium
Casmir
SFFH
Comunicare media
Istorie
» mai multe
Etichete
riscul și brandurile corporative sinteze studii caz pentru studenți arta stiinta leadershipului ghid theoretic practic esential promovare essays taxation and international relations nativi digitali pregatiti solutii consolidare brandului corporativ prin managementul riscurilor felicitari fost promovat manager economia intelesul tuturor liderii buni pun intrebari mai bune marketing muzeal non marketeri teorie diagnoza organizationala repere management eficient motivarii capitalului uman companiile multinationale din romania social media sunt dinamita
ghid
autori
cum
vinzi mult faci remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa business storytelling branduri povesti manual practici bancare analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane personalului cunostintelor proiectelor universitatea antreprenoriala internationalizarea afacerilor editor unul singur industria cartii liderul transformational carismatic competente emotionale valori inovatiei organizationale drumul spre excelenta globalizarea codul secret succesului jedi membrilor echipelor telecom cercetare piata lucian anghel mariana nicolae editor claudiu simion janina lorelei lindsay tighe carmen novac ramona leon cornelia maxim autor laurence bryan traducere billig delia dumitrescu ioana maria petrescu laurentiu mihai treapat florina pinzaru mihaela dinu costin damasaru alexandra zbuchea bogdan hrib elena madalina vatamanescu catalina rosca andreia andrei stefan stanciu cristina galalae andreea mitan

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 33 27 LEI
Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
Colectia: Smart Books
Categoria: Media

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

3. Povestile motiveaza: storytelling pentru manageri (Ramona Leon)
Povestile din perspectiva manageriala / Cum sa construiesti o poveste si de ce? / Coaching si mentoring prin storytelling: dezvolta-te si dezvolta-i si pe ceilalti / Povestea liderului si strategia din spatele povestii

4. Storytelling, marketing si branding (Andreia Andrei)
Marketing narativ si transportare mentala / Storytelling in branding: cine sunt personajele? / Storytelling si cultivarea loialitatii

5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand in era continutului generat de consumatori (Rodica Savulescu, Demetra Garbasevschi)
Web 2.0: cultura participarii si continutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand si branding: atunci si acum / Comunicarea de brand: intre hipercontrol si democratizare

6. Storytelling si branding in muzica sau un altfel de business (Andreea Mitan)
Muzicianul ca icon / Storytelling si popular music in era digitala. Un exemplu: construirea brandului Beyonc? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fara poveste / Storytelling si popular music: incotro?

7. Storytelling si branding in sport (Diana-Luiza Dumitriu)
Sportul si merele de aur ale marketizarii / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piata celebritatii: jocul cu si de-a brand-urile globale / Co-producerea povestilor sportive: transformarea ascultatorului-consumator in personaj si/sau povestitor

8. Storytelling si branding cultural (Alexandra Zbuchea, Raluca Bem Neamu)
Care este relatia dintre storytelling si cultura? / Cum se construieste un brand de succes in cultura? / Ce povesti ne spun brandurile organizatiilor culturale?

9. Storytelling ca strategie de branding in industria bancara (Alina Mihalcea, Alexandra Vitelar)
Brandul ? de la instrument comercial, la marca a identitatii sociale / Povestile din comunicarea bancara romaneasca / Banca Transilvania - banca oamenilor intreprinzatori BCR - Schimbam povestea / ING si povestile pentru Generatia Y / Reinventare si povesti


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 33  26 LEI
Indisponibil momentan 

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 39  31 LEI
Indisponibil momentan 

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 25  20 LEI
Indisponibil momentan 

Codul secret al succesului. Codul JeDI
Claudiu Simion, Janina-Lorelei Simion
ISBN: 978-606-749-195-1

Rezultat al experientelor adunate de-a lungul anilor, aceasta carte structureaza revelatiile pe care le-am avut in diferite etape din viata, intr-o ordine logica, sub forma unui ghid spre excelenta atat in plan profesional cat si personal.
 
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 29  24 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup