Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP FICČšIUNE
  1. Intre bataia vantului si rodul pamantului. Povestile unui agronom
  2. TRIUMFUL OMULUI DE JOS. Romania lui Zaharia Stancu (1902-1974)
  3. In tacerea noptii
  4. Intre vulturi si oameni
  5. Economie si cultura. Studii interdisciplinare
  6. Cand vine primavara (Seria Gigi Alexa volumul 4)
  7. NOIR de Cluj
  8. Calator prin Lumea Mare. Editia a doua.
  9. Filiera Greceasca editia a IV-a
  10. Noi explorari in filosofia romaneasca
  11. La marginea nebuniei
TOP ACADEMIC
  1. Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor.
  2. Social media influencerii si rolul lor publicitar
  3. Introducere in psihologia clinica
  4. Geopolitica si geoeconomie contemporana. Cu o prefata de George Friedman
  5. Trei decenii de jurnalism (1990-2019): proiecte, realizari, restante
cauta
dupa

 
COLECTII
Comunicare media
Thriller & Mystery
Smart Books
Casmir
Cortina
Sociologie
SFFH
Asistenta sociala
Istorie
Lit
Studii feministe
Studii de securitate
Uniunea europeana
Tritonic Junior
Sens
Medicina
Antropologie
Diverse
Economica
Calatorii
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Resurse umane
Psihologie
Administratie publica
Crime scene
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Gastronomie
Stiinte politice
Vanity Books
Studii teologice
Filosofie
ADVU
Etichete
pagini din hegel despre antologie timpul curge spre mandalay logos puterea cuvantului limbaj estetica credinta razboiul spectacol perspective interpretari privind experiente ale jurnalistilor razboi mesajul publicitar presa interbelica franta romania 1919 1939 particularitati climatului familial aparitia mentinerea comportamentelor delincvente predelincvente minorilor trecut poveste prezent revista romana istorie presei anii xiv xvi 2020 2022 mediamorfoze vii nisa mitul salvatorului strategiile comunicare campaniile pentru alegeri prezidentiale postdecembrista les agences presse roumanie circulation internationale l’information 1877 1940 theophilos sau dialogul filosofiei teologia identitatea ului contemporan dinamica reprezentarilor profesionale specialistilor relatii publice particularitatile online românia concepte regele carol ziarului adeverul 1888 1914 tehnologii digitale stratificare sociala spre societate post materiala anatomia cenzurii comunizarea 1944 1947 monografie xiii 2016 2019 emotiile sociale despre rusine vinovatie regret dezamagire geopolitica geoeconomie contemporana prefata george friedman ispita idealului lumile perfecte cele fezabile creat 100 ani pasi cetatenie europeana activa gender matters women political representation and discourse usa dragos popescu lucian bogdan fethullah gulen constantin mireanu iulia macaria alina stefania marinescu eduard conescu asociatia romana istorie presei catalin negoita ariana loreta guga carmen ionescu pompiliu alexandru elena prodan simona bader corina sirb sorin cristescu georgian ilie mihaela teodor septimiu chelcea antonia colibasanu adrian miroiu alina-carmen brihan andreea nicoleta voina

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
  Au fost gasite 59 titluri.
Pagini din Hegel, pagini despre Hegel (o antologie)
Dragos Popescu
PRET: 55  44 LEI
 buc.
Timpul curge spre Mandalay
Lucian-Dragos Bogdan
PRET: 47  38 LEI
 buc.
LOGOS SI PUTEREA CUVANTULUI. Despre limbaj, estetica si credinta
Fethullah Gulen
PRET: 39  31 LEI
 buc.
RAZBOIUL CA SPECTACOL. Perspective si interpretari privind experiente ale jurnalistilor de razboi
Dan Constantin Mireanu
PRET: 63  50 LEI
 buc.
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania (1919-1939)
Iulia Macaria
PRET: 67  54 LEI
 buc.
PARTICULARITATI ALE CLIMATULUI FAMILIAL. Aparitia si mentinerea comportamentelor delincvente si predelincvente ale minorilor
Alina Stefania Marinescu
PRET: 45  36 LEI
 buc.
Despre trecut o poveste din prezent
Eduard Conescu
PRET: 31  25 LEI
 buc.
Revista romana de istorie a presei. Anii XIV-XVI, nr. 1-3 (21-23) 2020-2022
Asociatia Romana de istorie a Presei
PRET: 49  39 LEI
 buc.
Mediamorfoze VII. Presa de nisa din Romania
Catalin Negoita
PRET: 67  54 LEI
 buc.
Mitul Salvatorului in strategiile de comunicare in campaniile pentru alegeri prezidentiale in Romania postdecembrista
Ariana Loreta Guga
PRET: 55  44 LEI
 buc.
LES AGENCES DE PRESSE DE ROUMANIE ET LA CIRCULATION INTERNATIONALE DE L’INFORMATION (1877-1940)
Carmen Ionescu
PRET: 57  46 LEI
 buc.
Theophilos - sau despre dialogul filosofiei cu teologia
Pompiliu Alexandru
PRET: 36  29 LEI
 buc.
Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice
Elena Prodan
PRET: 39  31 LEI
 buc.
Particularitatile presei online din România. Dinamica si concepte
Simona Bader, Corina Sirb
PRET: 33  26 LEI
 buc.
Regele Carol I si campaniile de presa ale ziarului Adeverul (1888-1914)
Sorin Cristescu
PRET: 65  52 LEI
 buc.
Tehnologii digitale si stratificare sociala Spre o societate post-materiala
Dragos-Georgian Ilie
PRET: 35  28 LEI
 buc.
Anatomia cenzurii: comunizarea presei din Romania (1944-1947). Monografie
Mihaela Teodor
PRET: 63  50 LEI
 buc.
Revista Romana de Istorie a Presei. Anii X-XIII, nr. 1-4 (17-20) 2016-2019
Asociatia Romana de istorie a Presei
PRET: 45  36 LEI
 buc.
EMOTIILE SOCIALE Despre rusine, vinovatie, regret si dezamagire
Septimiu Chelcea
PRET: 39  31 LEI
 buc.
Geopolitica si geoeconomie contemporana. Cu o prefata de George Friedman
Antonia Colibasanu
PRET: 41  33 LEI
 buc.
Ispita idealului. Despre lumile perfecte si cele fezabile
Adrian Miroiu
PRET: 43  34 LEI
 buc.
Mediamorfoze IV. Si presa a creat Romania
Catalin Negoita
PRET: 49  39 LEI
 buc.
LA 100 DE ANI DE ROMANIA, 100 de pasi spre o cetatenie europeana activa
Alina-Carmen Brihan
PRET: 39  31 LEI
 buc.
GENDER MATTERS. WOMEN'S POLITICAL REPRESENTATION AND DISCOURSE IN ROMANIA and USA
Andreea-Nicoleta Voina
PRET: 47  38 LEI
 buc.
Pagina 1 2 3  din 3

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup