Recenzie „Social media şi managementul reputaţiei”

Colecţia: Comunicare media
Nr. pag.: 144 pag
Preţ întreg: 25 lei
Află preţul redus

Cumpără cartea

de Viloleta Loredana Pascal (PR Wave)

In colectia Comunicare a Editurii Tritonic a fost publicata recent o carte cu un subiect cu siguranta interesant pentru orice persoana care doreste sa lucreze in comunicare si relatii publice. Generalizez – si nu spun doar in online – pentru ca astazi social media au devenit parte a comunicarii oricarei persoane sau companii. Chiar daca, asa cum este indicat, nu se creeaza conturi decat pe retelele relevante, acestea exista (sau ar trebui sa fie) si trebuie intretinute si gestionate cu atentie.

Online-ul si ale sale linkuri si articole care raman indexate si vizibile, cu ale sale posibilitati de a ajuta o companie, dar si cu modalitati de a prezenta parti negative si cu multitudinea de optiuni pentru utilizatori de a da mai departe continutul interesant trebuie sa fie tratat cu atentie de specialisti.

Social media si managementul reputatiei se constituie intr-o lucrare sinteza despre social media si managementul reputatiei. Veti gasi prezentate comunicarea de masa in spatiul online, specializarea blogosferei romanesti: tendinte functionale, strategii de marketing in blogosfera, utilizarea retelelor sociale pentru construirea brandurilor politice, social media ca receptori: dezbaterile finale in campania electorala 2009, gestionarea crizelor de comunicare in mediul online si informatii cu privire la managementul reputatiei in mediul online: crearea si implementarea unui program adecvat. Exista multe figuri si tabeluri care pot fi utilizate de cei care vor citi aceasta carte si multe informatii de ajutor, deschizatoare de perspective si noi cautari de date sau fixatoare de cunostinte. O lucrare recomandata asadar celor interesati de comunicare si PR si de gestionarea reputatiei in mediul online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close