Autori în arşiţă: Alexandra Bardan

1. Cum vă veţi petrece vara?
Lucrând, la joacă, la un curs de antreprenoriat, traducând.

2. Scrieţi? Aveţi noi proiecte iminente?
Traduc şi actualizez; este vorba de primul volum din lucrarea de doctorat Industriile culturale în România, 1970-1989.

3. Cum credeţi că evoluează piaţa de carte în vara aceasta?
Nu sunt în măsură să lansez un diagnostic, dar de câte ori am intrat într-o librărie am întânit două-trei persoane care căutau/cumpărau cărţi. O fi puţin, o fi mult?

4. Surprize pentru toamnă?
Două proiecte: unul nou, de interes pentru zona industriei publicitare. Al doilea proiect este dezvoltarea seriei Workshop @ MNAC, dedicat tinerilor, proiect care îşi propune să faciliteze tranziţia de la şcoală la viaţa profesională.

5. Un gând pentru cititorii dvs.
Să se bucure cât mai mult de foaia tipărită, din cartea nouă care miroase a cerneală proaspătă.

6. O recomandare pentru cititorii dvs.
Internetul face ca resursele şi instrumentele de design grafic (programe, banci foto, pachete de ilustraţii etc) să fie din ce în ce mai accesibile oricui. În aceste condiţii, cei care integrează un demers conceptual coerent au un avantaj faţă de cei care se lasă furaţi de mirajul execuţiei. Volumul Introducere în designul de presă aduce în discuţie, faţă de alte lucrări similare din domeniu, şi etapele necesare construirii unui concept grafic. Cumpăraţi cartea şi exersaţi!

Alexandra Bardan este autoarea urmatoareleor volume:

1. Marketing politic in Romania – inainte si dupa 1989 (ed. Tritonic 2003)
2. Les industries culturelles en roumanie 1970-1989 (ed. Tritonic 2010)
3. Introducere in designul de presa (ed. Tritonic 2012)
4. Industriile culturale in Romania 1970-1989. I – Strategia politicii culturale (în curând la ed. Tritonic)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close
Please support the site
By clicking any of these buttons you help our site to get better